anoniem Geplaatst: 6 februari 2006 Delen Geplaatst: 6 februari 2006 Okee, huidige scanner had de geest gegeven en voor een prikkie een agfa snapscan 20E (USB) op de kop getikt. Op internet wordt de scansoftware(scanwise) gevonden. Na installatie krijg ik de foutmelding: communicatie fout en de software start niet op. Dit is op een systeem met een athlon 64, xp pro sp2,1 Gb geh. Wie schetst mijn verbazing dat op precies dezelfde manier installeren op een p 3 850 en w xp pro sp2 en 512 Mb resulteerde in een werkende scanner! Zou dit iets met desnelheid van de Usb poorten te maken hebben, die op de p 3 zullen neem ik aan versie 1.1 zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2006 USB1.1 is backwards compatible met USB2.0 dus dat zou geen problemen mogen geven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2006 [quote:947b3d7160="hans loois"]Okee, huidige scanner had de geest gegeven en voor een prikkie een agfa snapscan 20E (USB) op de kop getikt.[/quote:947b3d7160]Volgens mij heb ik zo'n scanner tijdelijk in huis. Deze heb ik met succes getest op een AMD2600XP systeem. Die computer is toch ook wel snel te noemen. Dat systeem heeft overigens ook alleen maar USB 2 aansluitingen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2006 ik heb ook nog een agfa snapscan 1212u staan . doet het alleen maar met Xp . na een nieuwe installatie van XP . geeft ook de zelfde fout . maar met vuescan werkt de scanner wel . maar de scanner is zeel langzaam . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2006 doen die usb-poorten het überhaupt...? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2006 Ik dacht ook dat Usb 2.0 backwards compatible was maar ja je probeert toch een oorzaak te vinden. En ja die USB poorten werken allen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2006 Vuscan werkt in ieder geval prima, installeren en scannen maar en zo hoort het! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2006 dus het wekt . zonder dollar tekens in de scan :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen