anoniem Geplaatst: 3 februari 2006 Delen Geplaatst: 3 februari 2006 Ik heb recentelijk een moederbord gekocht zonder gameport. Geen probleel dacht ik, geluidskaart er in en dan heb ik weer de beschikking over een gameport. Helaas onder XP is de gameport wel zichtbaar in de devicemanager maar helaas met een geel uitroepteken. Wat ik ook probeer ik krijg de gameport niet actief. Heeft iemand een oplossing voor mij probleem Thanx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2006 Je dient wel de drivers van je geluidskaart te installeren, hierbij bedoel ik de originele drivers, die bij de geluidskaart werden geleverd. Windows zal aangeven dat deze drivers niet "gecertifieert" zijn, maar klik gewoon op toch doorgaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2006 Die drivers zijn iha gewoon standaad Windows drivers. Misschien dat er een I/O conflict is. In de bios moet je soms het een en ander configureren. Wanneer je de originele drivers hebt, dan uiteraard die gebruiken, dan weet je in ieder geval dat dat uitroepteken niet door de drivers wordt veroorzaakt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen