anoniem Geplaatst: 1 februari 2006 Delen Geplaatst: 1 februari 2006 Ik had een 8x brander van LG. Vond ik wat traag. Kocht onlangs tweedehands o.e. een AOpen CRW3248 en een Cyberdrive CW078D. Zouden volgens de verkopers 100% zijn. Vervanging in mijn computer (als slave zoals de LG) worden ze beide niet herkend. Zowel het programma 'CD Creater' als 'Adaptec DirectCD' vinden geen CD Recorder. Met Nero een CD copieren zegt dat hij wel een minuut of drie een gehele schrijf brandt, maar ik zie geen enkele activiteit op mijn 'brand'station, uitsluitend op mijn 'rom'station. [b:bf246e1557]Zouden ze inderdaad beide stuk kunnen zijn?[/b:bf246e1557] Wel erg toevallig, toch? Kan ik dat op een andere manier testen/constateren? Drivers zijn goed en alleen lezen is ook geen probleem. Ik heb maar weer mijn oude trage beestje erin gezet en die doet het nog gewoon. Heb ik toch iets niet goed gedaan?? Of me alleen maar laten beetnemen door de verkopers? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2006 ik denk dat je eerder je brander progg moet update . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2006 dat van die software kan sowieso geen kwaad, maar ik begrijp het probleem niet goed. - zijn alle twee branders ingebouwd, tegelijkertijd, en naast de cdromspeler? - brander als slave, speler als master: is dat geen vergissing? - heb je geprobeerd in de bios de schijven te laten detecteren (in sommige biossen moet dat!) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen