anoniem Geplaatst: 31 januari 2006 Delen Geplaatst: 31 januari 2006 Ik had een Hitachi HDD gekocht voor in mijn simpele servertje. Type HDD is een Deskstar 7K80 (HDS728080PLA380). Deze zit in het servertje op een Q-Tec SATA controller. Deze zit op een Asus A7V8X-X moederbord. Op het moment dat ik Windows 2000 wil installen en de drivers laad maak ik partities aan en wil hij formatteren. Na 100% gehad te hebben zegt hij dat hij niet verder kan omdat de partities niet geformatteerd zijn of beschadigd. Ik heb diverse kabels geprobeerd, de kaart in een ander PCI slot, nieuwste BIOS geflashd, andere poort op de kaart geprobeerd, Windows XP geprobeerd zowel Q-Tec als Silicon drivers gehad. Dit alles geeft hetzelfde resultaat. Toen de Hitachi op mijn Abit AN7 gehangen welke toevallig ook gebruikt maakt van de Si3112 chip. Daar werkt de schijf ook niet (in de zin van; wordt niet door Windows herkent en blijft hangen op het venster dat je CTRL+S of F4 kan rossen). De schijf is niet stuk want ik kan alle testen van Hitachi goed doorlopen. Wat is er aan de hand... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen