anoniem Geplaatst: 31 januari 2006 Delen Geplaatst: 31 januari 2006 Sinds enkele maanden ben ik in het bezit van Packard Bell laptop. Voor het invoeren van een reeks getallen schakel ik de numlock functie in door middel van de toetscombinatie FN - Numlock. Hierdoor worden de toetsen u, i, o, p, j, k, l, m onbruikbaar, aangezien deze toetsen als numerieke toetsen gaan dienen. Daarom heb ik een extern nummeriek toetsenbord aangeschaft (USB). Wanneer ik deze inschakel wordt de numlock zowel op het toetsenbord van mijn laptop als van het externe toetsenbord geactiveerd. Is het mogelijk om alleen de numlock op het externe toetsenbord te activeren zodat ik alle letters van het toetsenbord kan gebruiken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2006 Dankzij een vriend van mij heb ik de oplossing gevonden. Hier de URL voor mensen met hetzelfde probleem: http://support.packardbell.com/nl/mypc/?PibItemNr=instr_bios_rhea_a&PibItemParent=platform_rhea_a Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen