Ga naar inhoud

kan s-ata hdd niet vinden

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Gister is tijdens de deinstallatie van norton Go Back iets mis gegaan waardoor mijn windows xp niet meer kan opstarten die op de s-ata schijf staat, ik heb toen geprobeerd om mijn data enz te redden een andere ide schijf geinstalleerd. Toen ik die eenmaal geinstalleerd had kon ik vannuit die installatie mijn s-ata schijf niet zien. Als ik via computerbeheer > opslag > schijfbeheer staat hij er wel bij, maar zonder driveletter, die kan ik niet toewijzen via dat programma. Het belangrijkste is dat ik de data op die S-ata schijf kan redden, zou iemand mij kunnen helpen???
Link naar reactie
De E: schijf is inderdaad de IDE schijf, de c: schijf is inderdaad foetsie. de sataschijf was niet gepartitioneerd, en de bootvolgorde was eerst de ide schijf en dan de sata. ik ben er inmiddels achter dat norton go back de ntfs schijf net iets veranderd waardoor ik hem niet kan lezen, maar ik kan norton go back ook niet verwijderen want tijdens dat proces loopt mijn computer vast. ik ga het nog wel een keer proberen, maar ik vrees dat hij dan gewoon weer vast loopt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...