Ga naar inhoud

Muis loopt vast

Aanbevolen berichten

Hallo, Een paar dagen geleden had ik probleem met mijn PS2 Logitech muis (bedraad) Muis loopt vast zodat ik opnieuw moest opstarten Opnieuw installeren en vervanging stuurprogramma's scheen een oplossing te zijn. Maar nu beginnen dezelfde problemen opnieuw. Mijn PS2 muis start normaal en werkt een tijdje normaal. Na 2 minuten loopt de muis vast zodat ik opnieuw moet opstarten In apperaatbeheer staan twee muizen : 1 PS 2 muis en 1 Hid-compliant muis nochtans heb ik geen tweede USB muis aangesloten. Het Logitech USB toetsenbord staat in apperaatbeheer vermeld als HID-Toetsenbord. Verwijderen van Hid-compliant muis help niet, bij iedere nieuwe opstart staat ze opnieuw in apperaat beheer. Enige oplossing is ze laten staan en markeren als uitschakelen,zodat de PS2 muis somtijds normaal werkt. Wanneer ik de PS2 muis bij het vastlopen verwijder en vervang door een USB muis kan ik verder werken. Kent iemand een oplossing ? Dank bij voorbaat
Link naar reactie
[quote:c7caaeb173="Sauveurs"]Hallo, Een paar dagen geleden had ik probleem met mijn PS2 Logitech muis (bedraad) Muis loopt vast zodat ik opnieuw moest opstarten Opnieuw installeren en vervanging stuurprogramma's scheen een oplossing te zijn. Maar nu beginnen dezelfde problemen opnieuw. Mijn PS2 muis start normaal en werkt een tijdje normaal. Na 2 minuten loopt de muis vast zodat ik opnieuw moet opstarten In apperaatbeheer staan twee muizen : 1 PS 2 muis en 1 Hid-compliant muis nochtans heb ik geen tweede USB muis aangesloten. Het Logitech USB toetsenbord staat in apperaatbeheer vermeld als HID-Toetsenbord. Verwijderen van Hid-compliant muis help niet, bij iedere nieuwe opstart staat ze opnieuw in apperaat beheer. Enige oplossing is ze laten staan en markeren als uitschakelen,zodat de PS2 muis somtijds normaal werkt. Wanneer ik de PS2 muis bij het vastlopen verwijder en vervang door een USB muis kan ik verder werken. Kent iemand een oplossing ? Dank bij voorbaat[/quote:c7caaeb173] de ps2 aansluitingen op verschillende mobo's zijn slecht ontworpen. bij warm worden van het mobo gaat de ps2 ingang steeds slechter werken met als gevolg dat de muis of het keyboard gaan haperen, in veel gevallen is hier een defecte condensator de boosdoener. advies blijf de usb ingang gebruiken. reparatie is vaak te kostbaar ten opzichte van het mobo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...