Ga naar inhoud

Computer geeft foutmelding

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, Sinds kort (rond 19:00 vandaag) geeft mijn computer een foutmelding bij het opstarten. De foutmelding is ongeveer als volgt: Fout bij het laden van het besturingssysteem... Wat kan het probleem zijn en hoe is het op te lossen. Een expert op dit gebied (m'n pa) zegt dat de hardeschijf kapot is. Klopt dat? Mvg, Xanland.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:a813a397ff="Xanland"]Hallo Allemaal, Sinds kort (rond 19:00 vandaag) geeft mijn computer een foutmelding bij het opstarten. De foutmelding is ongeveer als volgt: Fout bij het laden van het besturingssysteem... Wat kan het probleem zijn en hoe is het op te lossen. Een expert op dit gebied (m'n pa) zegt dat de hardeschijf kapot is. Klopt dat? Mvg, Xanland.[/quote:a813a397ff] Ik denk niet ( kan wel ) dat de harddisk kapot is, maar het kan diversen oorzaken hebben. Je kunt bijvoorbeeld Windows opnieuw installeren of systeemherstel proberen. Nog een optie tik in in de dos promt : fdisk/mbr Weet niet of dat helpt maar het kan in ieder geval geen kwaad.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...