anoniem Geplaatst: 27 januari 2006 Delen Geplaatst: 27 januari 2006 Ik zat met lavalys eens te kijken wat er in mijn PC zit... en ik zag bij geheugen dat er een Goldstar en een Infineon in zit met een geheugen van 100MHZ en 133MHZ en nummer 2.0-2-2-5 en 3.0-3-3-6. en ik dacht ergens gelezen te hebben dat 2 verschillende nummers een fout kunnen veroorzaken? :roll: is dat in dit geval ook? alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2006 Het kan, maar het hoeft niet. Als het goed werkt, gewoon laten zitten. Als je problemen hebt, waarvan je denkt dat het aan het geheugen ligt, kun je eens testen met memtest. http://www.memtest86.com/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2006 Oke, want ik denk namelijk dat ik problemen heb :$:P want ik heb soms wel eens dat mijn PC ff vast hangt soort van FREEZE:P P.S. waar kan ik die MemTest doen? alvast bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen