anoniem Geplaatst: 27 januari 2006 Delen Geplaatst: 27 januari 2006 hallo computer totaal ik heb nu een tagan voeding met te weinig molex stekkers nu heb ik voedings splitters gekocht die van 1 naar 2 molexen gaan maar nu hoor ik wel eens een hdd tikken kan het zijn dat ie dan even geen stroom krijgt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2006 nee, waarschijnlijk is hij aan het overlijden. Maar het zou theoretisch kunnen dat de stekker niet goed contact maakt, maar dat lijkt me sterk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2006 ok dus die splitters zijn meestal wel goed die hardeschijf is nog niet zo oud, half jaartje ,ik wacht het wel af 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2006 Maak wel backups van bestanden die niet vervangbaar zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2006 Check je hd met een programma die je op de website van de fabrikant van je harde schijf kunt downloaden hoever je hardeschijf al aan het overlijden is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2006 het is een maxtor dm 10 160 gb ik ga even hun progjes downloaden en ik heb al een backup maar ik dacht dat die naald aan het parkeren was door het wegvallen van stroom het geluidje klinkt het zelfde als ik mijn pc uitzet kan ook aan die goedkope hdd brackerts liggen ik heb deze maar dan met 2 coolers http://www.atelco.de/ai/pimg/200/1106UD.jpg Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen