anoniem Geplaatst: 26 januari 2006 Delen Geplaatst: 26 januari 2006 Sinds enige tijd heb ik proplemen met de: DVD-Rom: Sony DVD-Rom DDU1612 Hij herkent slechts sporadisch een CD od DVD Op diverse forums zag ik dat meerdere gebruikers met dit probleem zitten. Men denkt dat het aan een update van microsoft ligt. Ook komen er ook duitse oplossingen die ik niet begrijp. Ik citeer de duitse oplossing in de hoop dat iemand het beter kan uitleggen. de link is: http://www.treiberupdate.de/treiber-forum/message_68509.html of Begin citaat: Im folgenden zähl ich kurz die Arbeitsschritte auf. 1.) In SYSTEMSTEUERUNG auf SYSTEM, dort auf ERWEITERT, auf den Button UMGANGSVARIABLEN: Name der Variablen: DEVMG_SHOW_NONPRESENT_DEVICES (bitte genau so eingeben; könnte am Ende auch DEVICE sein) Wert d.Var.: 1 Übernehmen und auf OK 2.)EXPLORER, dort unter EXTRAS auf ORDNEROPTIONEN und dort auf ANSICHT: -bei DATEIEN UND ORDNER den Haken bei "Geschützte Dateien und Ordner ausblenden" rausnehmen (KEIN HAKEN!) -bei VERSTECKTE DATEIEN UND ORDNER (weiter unten) "Alle Dateien und Ordner anzeigen" auswählen/anklicken. Übernehmen und auf OK, dann Neustart. - Danach hatte ich das Problem immernoch, also nochmal den Support angerufen - 3.)EXPLORER Ordner WINDOWS öffnen und dort im Ordner INF die Datei INFCACHE.1 komplett löschen (d.h. auch aus dem Papierkorb) Neustart 4.)START -> AUSFÜHREN: folgendes eingeben: REGEDIT dann der Reihe nach anklicken: >HKEY - Local Machine >System >Current Control Set >Control >Class >4D36E965-E325-11CE-BFC1-0800 2BE 10318 >Lower Filters <-Löschen >wenn da upper Filters steht, auch löschen, alle beide eben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2006 [quote:209e4d3a34="huijg"]Sinds enige tijd heb ik proplemen met de: DVD-Rom: Sony DVD-Rom DDU1612 Hij herkent slechts sporadisch een CD od DVD Op diverse forums zag ik dat meerdere gebruikers met dit probleem zitten. Men denkt dat het aan een update van microsoft ligt. Ook komen er ook duitse oplossingen die ik niet begrijp. Ik citeer de duitse oplossing in de hoop dat iemand het beter kan uitleggen. de link is: http://www.treiberupdate.de/treiber-forum/message_68509.html of Begin citaat: Im folgenden zähl ich kurz die Arbeitsschritte auf. 1.) In SYSTEMSTEUERUNG auf SYSTEM, dort auf ERWEITERT, auf den Button UMGANGSVARIABLEN: [color=red:209e4d3a34]configuratiescherm/systeem/geavanceerd/knop omgevings variabelen[/color:209e4d3a34] Name der Variablen: DEVMG_SHOW_NONPRESENT_DEVICES (bitte genau so eingeben; könnte am Ende auch DEVICE sein) Wert d.Var.: 1 Übernehmen und auf OK [color=red:209e4d3a34]nieuwe gebruikersvariabele met de naam DEVMG_SHOW_NONPRESENT_DEVICES waarde van de variabele: 1 [/color:209e4d3a34] 2.)EXPLORER, dort unter EXTRAS auf ORDNEROPTIONEN und dort auf ANSICHT: -bei DATEIEN UND ORDNER den Haken bei "Geschützte Dateien und Ordner ausblenden" rausnehmen (KEIN HAKEN!) -bei VERSTECKTE DATEIEN UND ORDNER (weiter unten) "Alle Dateien und Ordner anzeigen" auswählen/anklicken. Übernehmen und auf OK, dann Neustart. [color=red:209e4d3a34] in verkenner: extra/mapopties/weergave vinkje weghalen bij "beveiligde systeembestanden verbergen" dan bij "verborgen bestanden en mappen" kiezen voor " verborgen bestanden en mappen weergeven" [/color:209e4d3a34] - Danach hatte ich das Problem immernoch, also nochmal den Support angerufen - 3.)EXPLORER Ordner WINDOWS öffnen und dort im Ordner INF die Datei INFCACHE.1 komplett löschen (d.h. auch aus dem Papierkorb) [color=red:209e4d3a34] map C:\WINDOWS\inf openen en het bestand INFCACHE.1 verwijderen (ook uit de prullebak verwijderen), daarna opnieuw opstarten [/color:209e4d3a34] Neustart 4.)START -> AUSFÜHREN: folgendes eingeben: REGEDIT dann der Reihe nach anklicken: >HKEY - Local Machine >System >Current Control Set >Control >Class >4D36E965-E325-11CE-BFC1-0800 2BE 10318 >Lower Filters <-Löschen >wenn da upper Filters steht, auch löschen, alle beide eben. [color=red:209e4d3a34] start/uitvoeren/regedit Ga naar: HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Current Control Set/Control/Class/4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318/Lower Filters Verwijder de waarde LowerFilters(rechtermuisknop;verwijderen), als er evt een waarde UpperFilters is dan deze ook verwijderen [/color:209e4d3a34] [/quote:209e4d3a34] Ik zou ook maar even voor je dit alles gaat uitvoeren van de bestanden en het register een backup maken, je kunt nooit weten wat er fout kan gaan... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen