anoniem Geplaatst: 25 januari 2006 Delen Geplaatst: 25 januari 2006 Heb vandaag een Peripherics webcam geinstalleerd.Krijg wel beeld via de webcam,maar wil ik bijvoorbeeld een mp3tje via mediaplayer afspelen of een geluidje versturen tijdens chatten via msn,dan heb ik geen geluid.Ook al is de webcam uit.Heb pas weer geluid als ik de webcam van de computer los koppel. Iemand een idee waar dit aan legt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2006 [quote:c5e83dc7c7="Bobbyh"]Heb vandaag een Peripherics webcam geinstalleerd.Krijg wel beeld via de webcam,maar wil ik bijvoorbeeld een mp3tje via mediaplayer afspelen of een geluidje versturen tijdens chatten via msn,dan heb ik geen geluid.Ook al is de webcam uit.Heb pas weer geluid als ik de webcam van de computer los koppel. Iemand een idee waar dit aan legt?[/quote:c5e83dc7c7] welke windows? het lijkt er op de er een aantal softwarepakketten niet goed met elkaar overweg kunnen.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2006 Weet je zeker dat jouw PC die verschillende taken tegelijkrtijd aankan? Geef eens wat meer specs en verget ook niet je Inetverbinding te vermelden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen