anoniem Geplaatst: 24 januari 2006 Delen Geplaatst: 24 januari 2006 Hallo mensen, Ik wil binnenkort een nieuwe externe harde schijf kopen (evt zelf bouwen als dit scheelt in prijs) Ik wil er tussen de 160 GB en 250 GB op kunnen zetten. Welke kan ik het beste nemen? Of welke onderdelen heb ik nodig als jullie me zelfbouwen aanraden? groeten roel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2006 Ik zou hem zelf bouwen. Goedkoper en beter. Je hebt een doosje nodig met een usb aansluiting, dat is het best uitwisselbaar. Firewire of zelfs SATA kan ook maar beide zijn minder courant. En duurder dan een usb kastje, wat je wel voor 20-25 euro moet kunnen krijgen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2006 Ga je hem veel meenemen? In dat geval is een 2,5 inch schijf/behuizing wel aan te raden. Als het alleen voor thuis is gewoon voor 3,5 inch gaan, want dan geldt meer GB voor minder geld. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen