anoniem Geplaatst: 23 januari 2006 Delen Geplaatst: 23 januari 2006 ik heb een asus a8n-e met nvidia nforce4 maar ik heb een probleem met de ethernet poort, als ik iets download maakt niet uit wat dan zegt die dat de installation files corrupt zijn. ik dacht eerst dat het aan het modem lag maar als ik een andere pc erop aansluit download die wel goed die file en istalleert die hem ook goed. dus nou denk ik dat het de ethernet poort is waar de fout zit. dus ik had even op internet gekeken voor driver updates, en die had ik toen geinstalleert aar het probleem was er nog steeds. dus toen had ik windows opnieuw geinstalleert maar het probleem was er nog steeds. nou zaten er ook andere ethernet drivers bij de cd van het moederbord: marvell yukon drivers maar als ik die installeer kan ik kiezen uit een heel rijtje kheb er een paar geprobeert maar dat werkte ook niet. Weet iemand een andere oplossing of is die ethernet poort gewoon kappot. alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2006 dus je kan wel downloaden . dus er is niks mis met je internet . het kan een virus zijn . installation files corrupt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen