anoniem Geplaatst: 23 januari 2006 Delen Geplaatst: 23 januari 2006 Heb menig dvd gecopieerd op -R en -RW zonder problemen. Nu met +R en brander zegt niet te kunnen branden. De Pioneer ondersteunt echter wel +R. Geeft dit ook aan met Nero tools. Vervolgens een image gebrand op +R en warempel dat gaat dus wel. Maar in de funktie dvd copieren, waarbij ik de brander ook als speler gebruik, dus mooi niet, zo lijkt het. Ik brand niet on the fly, er wordt dus een image aangemaakt. En gebruik de laatste versie van Nero 6. Vooralsnog ga ik denk ik de optie image verwijderen na branden weer uitvinken en brand de image dan wel apart, maar dat is volgens mij niet de bedoeling. Maar dat werkt ook niet, om deze image te kunnen branden, moet ik de compilatie aanpassen. De bron dvd-r is gemaakt in een DVD recorder en is gebrand in de z.g. FR, (flexible rate) modus. Kortom, zou er op de bron dvd meer staan, dan er op een + kan? :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2006 Is het niet in een latere firmware versie pas toegevoegd? Overigens kan je nu ook Nero 7 goed gebruiken, de laatste versie daarvan is goed. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2006 Nero 7 heb ik geen behoefte aan, alleen al om de ongevraagde bestanden die mee op je pc worden geinstalleerd. Heb de laatste firmware op mijn brander: 1.37. Ik heb een theorie, dvd +r is iets krappere bemeten dan dvd-r, zo is mij ooit verteld. Ik heb op een -r flexible rate toegepast. Deze dvd is dus helemaal volgebrand om maximale kwaliteit te krijgen. En dat is mogelijk net een fractie meer dan een +r hebben kan. Heb uiteindelijk wel een kopie op +r gebrand, maar wel via dvdshrink. Brande op + werk wel, maar schijnbaar niet vanaf een -, gebrand op een dvd recorder in FR. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2006 Is niet toevallig die DVD-R beveiligd geraakt, zit namelijk standaard al een beveiligings sector op die alleen maar geactiveerd hoeft te worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2006 Nou nee, kopieen gemaakt van identieke dvd's naar dvd-r gingen probleemloos onder Nero. Evenzo naar dvd-rw. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen