anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Delen Geplaatst: 19 januari 2006 Ik krijg in mijn apparaatbeheer te zien dat mijn USB device en USB controller niet correct werken,... en mijn USB bleuthoot Dongle,...wordt ook niet meer herkend,. mijn webcam die wel,... Hoe kan ik dit probleem oplosen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 Ik heb windows Xp, en ik heb het geprobeerd,...ik krijg dan een bericht van dat deze hardware niet geinstalleerd kan worden omdat de benodigde softwares niet te vinden zijn,... [quote:e18a1aa1d8="OConnor"]heb je Win xp? zoja, dan heb je waarschijnlijk ook sevice pack 1 ( misschien zelfs 2) geinstalleerd. ff in apparaatbeheer rechtermuisknop op die usb controller, dan op stuurprogramma bijwerken drukken. succes![/quote:e18a1aa1d8] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 Als ik mijn bleutooth dongle in het usb stop,.. dan krijg ik een melding dat er een nieuw hardware gevonden is,... USB device,.. wil ik het verder laten configureren, dan krijg ik het weer het probleem dat het hardware niet geinstalleerd kan worden vanwege het gebrek aan benodigde sofwares.. Wat kan ik nu doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 heb je Win xp? zoja, dan heb je waarschijnlijk ook sevice pack 1 ( misschien zelfs 2) geinstalleerd. ff in apparaatbeheer rechtermuisknop op die usb controller, dan op stuurprogramma bijwerken drukken. succes! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 [quote:b96510c0eb="OConnor"][quote:b96510c0eb="kinkyfella"]Als ik mijn bleutooth dongle in het usb stop,.. dan krijg ik een melding dat er een nieuw hardware gevonden is,... USB device,.. wil ik het verder laten configureren, dan krijg ik het weer het probleem dat het hardware niet geinstalleerd kan worden vanwege het gebrek aan benodigde sofwares.. Wat kan ik nu doen?[/quote:b96510c0eb] overigens, zit er niet gewoon software bij je bluetooth apparaatje?? misschien ligt het niet eens aan de usb controllers...[/quote:b96510c0eb] Nee ik heb het dongle al een tijdje, maar ik heb laatst mn pc opnieuw geinstalleerd,..en sindsdien krijg ik dit probleem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 [quote:fc7ff13160="OConnor"]Maar heb je servicepack 1 wel geinstalleerd? Microsoft heeft daar een stuurprogramma ingezet voor usb 2.0. kijk dit ff na door met rechtermuisknop op 'deze computer ' te klikken, en dan eigenschappen. onder het kopjes 'systeem' staat dan welk servicepack jij hebt.[/quote:fc7ff13160] Ik krijg niks te zien,..bij het systeem welk servicepack ik heb. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 Maar heb je servicepack 1 wel geinstalleerd? Microsoft heeft daar een stuurprogramma ingezet voor usb 2.0. kijk dit ff na door met rechtermuisknop op 'deze computer ' te klikken, en dan eigenschappen. onder het kopjes 'systeem' staat dan welk servicepack jij hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 [quote:e6d31289db="kinkyfella"]Als ik mijn bleutooth dongle in het usb stop,.. dan krijg ik een melding dat er een nieuw hardware gevonden is,... USB device,.. wil ik het verder laten configureren, dan krijg ik het weer het probleem dat het hardware niet geinstalleerd kan worden vanwege het gebrek aan benodigde sofwares.. Wat kan ik nu doen?[/quote:e6d31289db] overigens, zit er niet gewoon software bij je bluetooth apparaatje?? misschien ligt het niet eens aan de usb controllers... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 [quote:fe184021da="kinkyfella"][quote:fe184021da="OConnor"]Maar heb je servicepack 1 wel geinstalleerd? Microsoft heeft daar een stuurprogramma ingezet voor usb 2.0. kijk dit ff na door met rechtermuisknop op 'deze computer ' te klikken, en dan eigenschappen. onder het kopjes 'systeem' staat dan welk servicepack jij hebt.[/quote:fe184021da] Ik krijg niks te zien,..bij het systeem welk servicepack ik heb.[/quote:fe184021da] ok, kijk hier eens, download + install het, eens zien wat het doet. je hebt wel een geldige windows xP cod enodig, hou die dus bij de hand edit: link veranderd! dit is misschien wat je zoekt, usb ondersteuning... http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=733dd867-56a0-4956-b7fe-e85b688b7f86&DisplayLang=nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2006 [quote:7c7ed52547="OConnor"][quote:7c7ed52547="kinkyfella"][quote:7c7ed52547="OConnor"]Maar heb je servicepack 1 wel geinstalleerd? Microsoft heeft daar een stuurprogramma ingezet voor usb 2.0. kijk dit ff na door met rechtermuisknop op 'deze computer ' te klikken, en dan eigenschappen. onder het kopjes 'systeem' staat dan welk servicepack jij hebt.[/quote:7c7ed52547] Ik krijg niks te zien,..bij het systeem welk servicepack ik heb.[/quote:7c7ed52547] ok, kijk hier eens, download + install het, eens zien wat het doet. je hebt wel een geldige windows xP cod enodig, hou die dus bij de hand edit: link veranderd! dit is misschien wat je zoekt, usb ondersteuning... http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=733dd867-56a0-4956-b7fe-e85b688b7f86&DisplayLang=nl[/quote:7c7ed52547] Ik heb de drivers van mn moederkaart weer geinstalleerd, en ik krijg nog steeds hetzelfde probleem,...ik heb nu usb 2.0 geinstalleeerd,...maar nog heb ik een foutmelding....USB device,..een gele vraagteken vooraan... Wat is usb device eigenlijk? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2006 usb device = alles wat je op je usb aansluting aansluit (en waar je iets op kan opslaan) mp3 speler, memorystick... noem het maar op ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2006 Je moet wel een soort Sherlock Holmes zijn om nog wijs te kunnen worden uit dit forum tegenwoordig :evil: , maar goed. Moet je niet gewoon de software voor die bluetooth-dongle eerst installeren voordat je het ding erin prikt? Die zul je er vast wel bijgekregen hebben. Windows zorgt zelf voor de USB-drivers, maar voor een specifiek USB-apparaat moet je toch ook nog de daarbij behorende drivers zelf installeren. En bij USB moet dat doorgaans voordat je hem de eerste keer gebruikt. Gr, Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2006 helemaal waar jim, het is een zootje hier, zal wel opgelost worden... ik heb haar ook al voorgesteld de drivers te installeren, heeft ze al gedaan... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2006 [quote:5f83ea647e="OConnor"]helemaal waar jim, het is een zootje hier, zal wel opgelost worden... ik heb haar ook al voorgesteld de drivers te installeren, heeft ze al gedaan...[/quote:5f83ea647e] Hoezo zooitje? Maar goed... is het nu opgelost of zit het gele uitroeptekentje nog steeds aanwezig? Bij aanwezigheid geeft het aan dat er een conflict is... met een andere software of een ander apparaat... Klik op het device en kijk daar wat windows daar over te zeggen heeft.... "werkt correct" of geeft een foutmelding met de oorzaak... Als oplossing kan je de device verwijderen, windows opnieuw opstarten, windows zal nieuwe hardware vinden... drivers installeren en als het goed is moet het icoontje verdwenen zijn... Zorg er wel voor dat alle USB-apparaten van de usb-poorten zijn verwijderd.... Als het icoontje blijft staan dan geef hier de foutmelding aan... dan weten wij waarschijnlijk waar je de fout moet zoeken.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2006 [quote:acba3ff34f="RK"] Hoezo zooitje? [/quote:acba3ff34f] alles staat door elkaar ( vraag, antwoord... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2006 [quote:cfca48c09f="RK"][quote:cfca48c09f="OConnor"]helemaal waar jim, het is een zootje hier, zal wel opgelost worden... ik heb haar ook al voorgesteld de drivers te installeren, heeft ze al gedaan...[/quote:cfca48c09f] Hoezo zooitje? Maar goed... is het nu opgelost of zit het gele uitroeptekentje nog steeds aanwezig? Bij aanwezigheid geeft het aan dat er een conflict is... met een andere software of een ander apparaat... Klik op het device en kijk daar wat windows daar over te zeggen heeft.... "werkt correct" of geeft een foutmelding met de oorzaak... Als oplossing kan je de device verwijderen, windows opnieuw opstarten, windows zal nieuwe hardware vinden... drivers installeren en als het goed is moet het icoontje verdwenen zijn... Zorg er wel voor dat alle USB-apparaten van de usb-poorten zijn verwijderd.... Als het icoontje blijft staan dan geef hier de foutmelding aan... dan weten wij waarschijnlijk waar je de fout moet zoeken....[/quote:cfca48c09f] Dit apparaat is niet juist geconfigureerd. (Code 1) dit krijg ik nog steeds als foutmelding heren!...ik heb het al een beetje opgegeven eigenlijk...omdat ik verder niet weet wat ik moet doen! voorheen heb ik nog uitstekend kunnen werken met het bleutooth apparaatje,...zonder enig drivers te installeren ervoor...want windows herkende gelijk het apparaatje en installeerde het automatische... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen