Ga naar inhoud

onmogelijk om een bestand te verwijderen

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb onlangs een paar films gedownload met limewire, nu kan ik een van deze bestanden niet openen of verwijderen. Als ik dit probeer, krijg ik de melding dat het bestand in gebruik is door iemand anders of een ander programma. Als ik met de muis erover heen ga, wordt de computer langzamer. Verder heb ik niet veel verstand van computers, kan iemand mij vertellen wat er met dit bestand aan de hand is? Ik heb met verschillende antivirusprogramma's gescand, maar er wordt geen virusmelding gegeven. In veilige modus scannen en verwijderen werkt ook niet. Wordt dit formatteren, of is er een andere oplossing? Help! Alvast bedankt, Anna.
Link naar reactie
[quote:d23126d301="daan0on"]Vaak ligt het ook eraan dat je nog gewoon een media player hebt aanstaan waarin je het bestand probeert af te spelen. Dit moet je dan eerst afsluiten voor je het kunt verwijderen..[/quote:d23126d301] nou dat weet ik niet hoor... ik heb al op meerdere machines videobestanden gehad die ik zelfs in veilige modus niet kon verwijderen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...