anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Delen Geplaatst: 19 januari 2006 Hallo, ik heb onlangs een paar films gedownload met limewire, nu kan ik een van deze bestanden niet openen of verwijderen. Als ik dit probeer, krijg ik de melding dat het bestand in gebruik is door iemand anders of een ander programma. Als ik met de muis erover heen ga, wordt de computer langzamer. Verder heb ik niet veel verstand van computers, kan iemand mij vertellen wat er met dit bestand aan de hand is? Ik heb met verschillende antivirusprogramma's gescand, maar er wordt geen virusmelding gegeven. In veilige modus scannen en verwijderen werkt ook niet. Wordt dit formatteren, of is er een andere oplossing? Help! Alvast bedankt, Anna. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 probeer het programmatje killbox eens: [url]http://www.bleepingcomputer.com/files/spyware/KillBox.zip[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 Ga ik doen! Bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 Je moet limewire wel afsluiten voordat je het kan verwijderen, hij blijft nog rechtsonderaan op je taakbalk actief als je op X klikt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 ik had zelfs limwire helemaal verwijderd, maar kon het bestand toch niet verwijderen... Ik lees net dat killbox door een expert uitgevoerd moet worden, het wordt afgeraden om zelf te gaan uitproberen. Kan iemand mij vertellen hoe ik met killbox dat bestand moet verwijderen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 Martijn, ontzettend bedankt! Ook al ben ik geen expert, heb geprobeerd met killbox en het bestand is weg. Mijn dank is groot!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 graag gedaan!! :lol: maar de dank gaat uit naar alle forumleden, aangezien ik dit programmatje heb leren kennen omdat exact het zelfde probleem had. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 Vaak ligt het ook eraan dat je nog gewoon een media player hebt aanstaan waarin je het bestand probeert af te spelen. Dit moet je dan eerst afsluiten voor je het kunt verwijderen.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 Hier is een forum tenslotte voor;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 [quote:d23126d301="daan0on"]Vaak ligt het ook eraan dat je nog gewoon een media player hebt aanstaan waarin je het bestand probeert af te spelen. Dit moet je dan eerst afsluiten voor je het kunt verwijderen..[/quote:d23126d301] nou dat weet ik niet hoor... ik heb al op meerdere machines videobestanden gehad die ik zelfs in veilige modus niet kon verwijderen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen