anoniem Geplaatst: 17 januari 2006 Delen Geplaatst: 17 januari 2006 als ik mijn mp 3 stick in mn pc stop wordt ie niet herkent\ ik moet er eerst een batterij in doen en aan zetten die andere usb stickies hoeven geen batterij wat kan ik doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2006 gewoon steeds een batterij erin doen, en aanzetten ?!? Ik snap het probleem niet echt. Het werkt toch allemaal gewoon :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2006 ja weet ik wel maar die normale usb stickies hebben geen batterij nodig om er iets op te zetten hoe kan dat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2006 toevallig een van de blokker? die van mij moet eerst aan, anders kan ik alleen ervanaf lezen, niet schrijven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2006 [quote:ab6b36e9ac="pimp my pc"]ja weet ik wel maar die normale usb stickies hebben geen batterij nodig om er iets op te zetten hoe kan dat?[/quote:ab6b36e9ac] Dat is gewoon de uitvoering... Blijkbaar heeft de MP3 speler spanning nodig om data te kunnen verwerken op het opslaggedeelte.... het is dus geen normale usb-stick... Ik heb dat vaker gezien bij veel mp3-spelers... niks bijzonder. Kan trouwens te maken hebben met het gebruikte geheugen in de MP3-speler, de USB-interface in de speler, enz... ligt dus aan het ontwerp. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2006 ok bedankt ok dacht eerst dat het aan mij lag het is een packet bell mp3 speler van 1gb voor 129 euro Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen