anoniem Geplaatst: 17 januari 2006 Delen Geplaatst: 17 januari 2006 Ik start mijn laptop op. de Fan begint te blazen en daarna.... niets meer. geen beeld geen HD activiteit rien. kan ik zelf nog wat doen of spoorslags naar Paradigit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2006 Als je nog garantie hebt kun je het beste meteen naar de winkel gaan rennen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2006 4 maanden na de garantieperiode van 1 jaar. Maar dat zegt niets meer begreep ik. De verwachte levensduur van de laptop is beduidend langer dan 16 maanden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2006 [quote:27013ad1f0="Harrie"]4 maanden na de garantieperiode van 1 jaar. Maar dat zegt niets meer begreep ik. De verwachte levensduur van de laptop is beduidend langer dan 16 maanden.[/quote:27013ad1f0] Inderdaad, vooral na de invoering van de nieuwe europese consumentenwet... Je mag verwachten dat je een laptop langer dan 16 maand mag gebruiken. Ze moeten hem repareren... ze zullen zeggen dat het buiten de garantie is... maar daar moet je je niets van aantrekken... En ga vooral terug met de laptop als de hele zaak vol staat :) en vraag de bedrijfsleider er direct bij... niet gaan kloten met een verkoper... de bedrijfsleider moet aan zijn omzet denken.... Als het helemaal niet mocht lukken dan laat hem maar in jouw bijzijn het hoofdkantoor bellen dat zij jou mogen uitleggen waarom, je kent het verhaal wel... Succes... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen