anoniem Geplaatst: 16 januari 2006 Delen Geplaatst: 16 januari 2006 ....kan dit zonder problemen? ik heb nl nog een oude IDE HD met data die ik liever niet kwijt wil Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2006 Jahoor, moet geen problemen geven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2006 hier in mijn pc zitten 2 IDE HDD's en 1 SATA HDD , werkt allemaal heel mooi zonder problemen (SATA is MASTER ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2006 [quote:1d52ed3d3b="WuDang"]SATA HDD samen met IDE HDD (..) kan dit zonder problemen?[/quote:1d52ed3d3b] Dat zou inderdaad kunnen. De IDE HDD kan dan aangesoten worden via een SATA to IDE Converter. Bijvoorbeeld [url=http://www.usb-ware.com/serial-ata-ide-converter.htm]deze.[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2006 [quote:f66bafa2a8="jolo"]Dat zou inderdaad kunnen. De IDE HDD kan dan aangesoten worden via een SATA to IDE Converter. Bijvoorbeeld [url=http://www.usb-ware.com/serial-ata-ide-converter.htm]deze.[/url][/quote:f66bafa2a8] Waarom zou je zo'n converter gebruiken? De meeste moderne moederborden hebben zowel een IDE als een SATA aansluiting die naast elkaar gebruikt kunnen worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2006 [quote:f8c9e7b8b9="mephi"]Waarom zou je zo'n converter gebruiken? De meeste moderne moederborden hebben zowel een IDE als een SATA aansluiting die naast elkaar gebruikt kunnen worden.[/quote:f8c9e7b8b9] Omdat er dan zowel voor een dvd-speler en een dvd-brander een eigen IDE poort beschikbaar blijft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2006 Klopt, 'k heb het ook zo moeten doen: had reeds cd- en dvd-speler en dus geen slot meer voor een gewone schijf. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen