anoniem Geplaatst: 15 januari 2006 Delen Geplaatst: 15 januari 2006 :( Kan vanaf heden geen kleur meer printen met m'n Canon s520. Pas geleden nog nieuwe cartridges gekocht (Pelikaan) en alles perfect. Onderhoudsprog. uitgevoerd. (Uitlijnen, dieptereiniging, controleraster) Cartridges gecontroleerd op event uitdroging. Printkop handmatig gereinigd. Printer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Zelfs systeemherstel uitgevoerd, maar geen resultaat. Iemand nog de gouden Tip ?? Gr. Drifter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2006 Waarmee heb je de printkop gereinigd? En kan tijdens het uitlijnen er een instelling omgeklapt zijn ( per ongeluk) ? bij mijn printer kan ik kiezen: zwart of kleur... zou daar de oorzaak zoeken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2006 en verwijder je drivers eens, en herinstalleer deze: http://software.canon-europe.com/Printers/Bubble_Jet_Printers/S520599.asp dan moet die instelling volgens mij ook wel weer kloppen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2006 :( Nog ff bij Canon te rade gegaan. En.... ja hoor, De printkop moet vervangen worden. Heeft iemand nog een adresje ??? :wink: Gr. Drifter Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen