Ga naar inhoud

Muis van de Laptop loopt weg!

Aanbevolen berichten

Beste forumleden, Ik gebruik een laptop "Dell-Latitude D600", wanneer ik enige tijd bezig ben gaat de muiscursor aan de wandel, blijft enige tijd hangen in een v.d. 4 hoeken v.h. scherm en is absoluut onbestuurbaar geworden. Moet enige tijd wachten voordat hij weer te hanteren is. Ik heb al contact gezocht met Dell, maar dat heeft nog geen resultaat opgeleverd. Kan iemand mij misschien vertellen doe zoiets verholpen kan worden, heeft het misschien iets te maken met statische electriciteit? Ik werk met WindowsXP.prof. Mijn dank en groet, Eugenie
Link naar reactie
[quote:bc15071fd6="Pceetje"]Een kat in de buurt soms. :lol: Betreft het een draadloze muis ?[/quote:bc15071fd6] Nee, er waren geen katten in de buurt, "leuk grapje"!!! Het gaat om de mouspad v.d. laptop. Wanneer de laptop enige tijd aanstaat springt de muiscursor plotseling naar een v.d. hoeken v.h. scherm en is dan c.a 10min. niet meer te hanteren. Dit is vooral lastig wanneer je met bestanden bezig bent, voor je het weet staan ze op een andere plaats. groet Eugenie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...