anoniem Geplaatst: 15 januari 2006 Delen Geplaatst: 15 januari 2006 Beste forumleden, Ik gebruik een laptop "Dell-Latitude D600", wanneer ik enige tijd bezig ben gaat de muiscursor aan de wandel, blijft enige tijd hangen in een v.d. 4 hoeken v.h. scherm en is absoluut onbestuurbaar geworden. Moet enige tijd wachten voordat hij weer te hanteren is. Ik heb al contact gezocht met Dell, maar dat heeft nog geen resultaat opgeleverd. Kan iemand mij misschien vertellen doe zoiets verholpen kan worden, heeft het misschien iets te maken met statische electriciteit? Ik werk met WindowsXP.prof. Mijn dank en groet, Eugenie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2006 Heb je het schermpje waarmee je de cursor ook kunt bedienen afgezet? wie weet ligt het daar aan :wink: Probeer het eens Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2006 Een kat in de buurt soms. :lol: Betreft het een draadloze muis ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2006 je hebt twee muisjes op je laptop he (ik heb hetzelfde model namelijk). Heb je die stick al geprobeerd of geeft dat hetzelfde effect? Anders zou ik even de nieuwste drivers downloaden.. ff zoeken op de dell website naar Alps GlidePoint/StickPointer. Voor alle modellen geloof ik hetzelfde. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2006 [quote:bc15071fd6="Pceetje"]Een kat in de buurt soms. :lol: Betreft het een draadloze muis ?[/quote:bc15071fd6] Nee, er waren geen katten in de buurt, "leuk grapje"!!! Het gaat om de mouspad v.d. laptop. Wanneer de laptop enige tijd aanstaat springt de muiscursor plotseling naar een v.d. hoeken v.h. scherm en is dan c.a 10min. niet meer te hanteren. Dit is vooral lastig wanneer je met bestanden bezig bent, voor je het weet staan ze op een andere plaats. groet Eugenie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2006 Als het goed is kun je ergens in de driver van die touchpad de gevoeligheid instellen. Zet die eens wat lager, ik heb hier bijv. een Compaq en als daarbij de gevoeligheid op max of bijna max staat dan reageert het ding zelfs op je ademhaling bij wijze van spreken. Gr, Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2006 Gewoon driver updaten: [url=http://support.euro.dell.com/support/downloads/download.aspx?c=nl&cs=nlbsdt1&l=nl&s=bsd&releaseid=R89598&SystemID=LAT_PNT_PM_D600&os=WW1&osl=EN&deviceid=2514&devlib=0&typecnt=1&vercnt=6&formatcnt=1&fileid=116869]Hier[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2006 Dat probleem heb ik ook af en toe met mijn toshiba laptop. Ik heb zo'n dom stickje tussen de toetsen. heb de nieuwste drivers al gedownload maar helpt allemaal niets. Denk zelf dat het toetsenbord los moet ivm vuil. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2006 Met de nieuwste drivers kan je (iig bij dells). Kan je in het Configuratiescherm bij de muis dingen uitschakelen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen