anoniem Geplaatst: 15 januari 2006 Delen Geplaatst: 15 januari 2006 Mijn dochter wil een all-in-one-printer aanschaffen. Ze wil af en toe ook foto´s uitprinten. Vroeg mij raad. Ik weet daar helaas niets van. Is het raadzaam om dergelijke apparatuur te kopen of kun je beter een afzonderlijke printer en scanner kopen? Ik heb zelf een lexmark Z23 printer, gebruik niet veel de kleurcartridge, droogt toch vrij snel op en over de aanschafprijs hoeven we niet te discussieren, want ze zijn uitzonderlijk duur. Kan iemand een aanwijzing geven? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2006 Geef eerst een budget, en eventuele voorkeuren voor een bepaalde winkel en merk. Mag hij bijvoorbeeld bij een onlinshop aageschaft worden? Vaak net zo betrouwbaar, hij wordt thuisgestuurd voor een schappelijk bedrag en je bent netto vaak alsnog veel goedkoper uit. Een goede onlineshop die met print en scan randapparatuur goedkoop is, is [url=http://www.sallandautomatisering.nl]Salland Automatisering[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2006 ik ben zeer te spreken over mijn canon all-in-one. neemt weinig plek in (ieg minder dan losse elementen). als je specificaties voldoen qua scanner en qua printer zijn all-in-ones vaak zeer betaalbare opties. wat ´af en toe een foto afdrukken´ betreft: het is maar wat je dochter bedoelt. de een denkt dan aan een fraaie afdruk op fotopapier (dan moet je toch aan duidelijk duurdere apparaten gaan denken) en de ander wil gewoon af en toe een prentje op een gewoon a4tje voor op het prikbord (dat kunnen alle printers tegenwoordig goed. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2006 [quote:d8b2d1b5d0="Zlatan"]Mijn dochter wil een all-in-one-printer aanschaffen. Ze wil af en toe ook foto´s uitprinten. Vroeg mij raad. Ik weet daar helaas niets van. Is het raadzaam om dergelijke apparatuur te kopen of kun je beter een afzonderlijke printer en scanner kopen? Ik heb zelf een lexmark Z23 printer, gebruik niet veel de kleurcartridge, droogt toch vrij snel op en over de aanschafprijs hoeven we niet te discussieren, want ze zijn uitzonderlijk duur. Kan iemand een aanwijzing geven?[/quote:d8b2d1b5d0] Mijn ouders hebben een HP PSC 1210 (Printer scanner en copier) al meer dan een jaar... het bevalt goed... Het uitdrogen valt mee als je maar regelmatig gebruikt. Voor huis tuin en keuken printjes zijn ze goed... voor foto's op fotopapier heb ik geen ervaring mee... Zelf ga ik altijd met digitale foto's naar een ontwikkelcentrale... dat is een stuk handiger en meestal betere kwaliteit... Je moet het vooral zien als een stuk ruimtebesparing... 2 apparaten voor de plek van 1... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen