Ga naar inhoud

G15 GameDisplay

Aanbevolen berichten

Weet iemand toevallig hoe ik instel dat iik mijn koges enzo zie van bijvoorbeeld Far Cry of Call of Duty II? Ik kan tot nu toe zie ik alleen maar de tijd en de liedjes wat ik draai. Ik wil graag weten hoe ik dat display in kan stellen zodat ik tijdens het gamen ook zoiets zie van tekst en msn. (staat op de site van Logitech dat dat ook gaat) Ik vroeg me ook af of je je CPU temp kan laten zien door het LCD display. Mvg, Lars
Link naar reactie
Staat gewoon op de support-sectie van de Logitech-site : [quote:fed0e4217d] Cause: Some games do not display game information on the G15 Gaming Keyboard's LCD display. Solution: [b:fed0e4217d]Currently, only the following games will display game information on the G15 LCD Display: [list:fed0e4217d] [*:fed0e4217d] Brothers In Arms: Earned in Blood by UBISOFT [*:fed0e4217d] SiN Episodes by Ritual Entertainment [/list:u:fed0e4217d] [/b:fed0e4217d] Please note that the G-Series Gaming Profiler cannot add LCD support to a game. [b:fed0e4217d]LCD support must be written into the game by the game developer.[/b:fed0e4217d] Additionally, the type of information displayed (ie. health level, ammo level, inventory, etc.) is determined by the game developer, not the G-Series Gaming Software. As new games are released which support the G15 LCD display, they will be added to this list. [/quote:fed0e4217d] Mogelijk dat MSN via de bij de G15 geleverde software mogelijk is, maar voor de rest ben je dus afhankelijk van de leverancier van het spel in kwestie. Gezien de nogal korte lijst lijkt me dit niet bepaald een 'hot' item.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...