Ga naar inhoud

Maar een station in de pc kast

Aanbevolen berichten

Ik ga een benq 1640 dvd brander kopen omdat deze een goede lees en schrijf kwaliteit heeft. Nu zou ik dus allen deze brander in mijn kast kunnen doen omdat deze alles leest en schrijft wat ik kan wensen. Dit doe ik ook uit stroom besparend opzicht. Een drive verbruikt minder als 2 of 3 ! Omdat ik nog maar 1 maal in mijn leven een cd on fly heb gebrand heb ik geen behoefte aan twee stations als 1 alles kan. Nu beschik ik over een lite-on cd brander en dvd lezer. Is mijn standpunt verstandig of heeft iemand een opmerking over dit idee.
Link naar reactie
Vind het ook ver gezocht hoor! Gebruik dan je computer helemaal niet meer: spaart nog veel meer uit! 'k Zou de eerste gewoon laten zitten, moet je ook niet meer on the fly gaan kopiëren, maar kan je het rechtstreeks van de ene naar de andere. Is ook sneller (o ja: en snèller is hier ook: minder gebruik van de brander en dus ... goedkoper !! Joepie!!! :roll: )
Link naar reactie
Inderdaad goede tip plex, je bent mierenneuker of je bent het niet. Als hij van het mierenneuken niet te klein is geworden kan je trouwens ook nog je L&* opvreten. :P Ik zie het probleem niet in van die enkele watts, je kan beter je beeld resolutie flink omlaag gooien (480x640 ofzo) en de kleurdiepte en frequentie ook omlaag gooien (8-bits kleurdiepte en 60Hz). Dat scheelt denk ik een stuk meer. Verder gewoon zo min mogelijk met de pc doen, niet voor de grap de muis bewegen of klikken of op het toetsenbord tikken. Overigens hoop ik voor je dat je niet zo dom bent om te denken dat zo'n station altijd dat aangegeven vermogen verbruikt. Dat is namelijk de maximale normale verbruiksbelasting (met brander dus branden op 16X/52X, lezen op 1x vraagt alsnog niks). Dat zou namelijk net zo zijn als denken dat een 500W voeding ook altijd 500W verbruikt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...