Ga naar inhoud

SoundBlaster Live! Value, Probleem ?

Aanbevolen berichten

[b:f052ff0778]Beste Forumers,[/b:f052ff0778] Ben een beetje wanhoopig aan het worden... Ik heb dus zoals je al in de titel kunt zien een SB Live! Value. Het probleem is dan ook, zonder dat ik iets met geluid doe hoor ik een irritante piep in mn headset, ga ik bijvoorbeeld een programma opstarten of een andere aplicatie dan word die piep sneller (net als je HD geluid, als deze schrijft). Ik heb onderhand denk ik al wel 10x de drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar niets blijkt te werken. Ook heb ik de On-Board sound drivers van mijn moederbord geïnstalleerd (dan dacht ik gebruik ik gewoon het onboard sound) maar daar hebben we dus het zelfde probleem mee ! [color=red:f052ff0778]Mobo: Asus A7V333[/color:f052ff0778] Ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen want word er gek van! Iig bedankt ! [i:f052ff0778]mvg Jeroen.[/i:f052ff0778]
Link naar reactie
[quote:0d385a2804="plextor"]headset, kan ook stuk zijn . als je de set al heeft aangesloten op de interne geluid chip en op de sb live . probeer de set eens op een andere pc of zo[/quote:0d385a2804] Het is de headset niet dat weet ik zeker, als ik MUTE SOUND doe dan hoor ik de BEEP ook niet... dus het is iig iets hardware matig..
Link naar reactie
[quote:4771f7aad8="#Sn00ze-"][quote:4771f7aad8="plextor"]headset, kan ook stuk zijn . als je de set al heeft aangesloten op de interne geluid chip en op de sb live . probeer de set eens op een andere pc of zo[/quote:4771f7aad8] Het is de headset niet dat weet ik zeker, als ik MUTE SOUND doe dan hoor ik de BEEP ook niet... dus het is iig iets hardware matig..[/quote:4771f7aad8] maar heb je het dan ook geprobeerd op een ander systeem
Link naar reactie
[quote:78482e7574="#Sn00ze-"]Ja tuurlijk, zoals je kan zien heb ik eingelijk alles al geprobeerd. - Drivers opnieuw geïnstaleerd. (zowel moederbord als geluidskaart) - Ander slot op het moederbord geprobeerd (met geluidskaart) - Hele format C: gedaan ook geen succes[/quote:78482e7574]nee dus . ik vraag of je de set ook op een ANDERE PC HEB GEPROBEERD.
Link naar reactie
[quote:c68c2dc004="#Sn00ze-"]SB Live! Value. (..) Mobo: Asus A7V333 (..) piep in mn headset[/quote:c68c2dc004] Om wat voor een merk en type headset gaat het? Ik vond in de Google discussiegroepen over een A7V en een SB-Live met een piep. Om de een of andere reden wilde deze link niet achter een woord. Om deze discusssie te vinden, typ je in Google de zoekwoorden [code:1:c68c2dc004] SB Live! Value piep [/code:1:c68c2dc004][Enter] en klik op Discussiegroepen.
Link naar reactie
[quote:dafd06e893="AswinW"]Windowsupdate uitvoeren. Er is een update die 'kan' helpen (popping sounds)[/quote:dafd06e893] Heb alle windows updates geïnstaleerd, heb nu dus ook SP2 en blijf het nog steeds hebben! Heb inmiddels ook de pc gestart zonder dat de geluidskaart erin zat maar dan had ik hetzelfde dus het licht niet aan de geluidskaart... :( :cry:
Link naar reactie
[quote:0ca8a55abe="Tolgay"]Ga is naar 'Volume control' en dan de microfoon of pc speaker uitzetten.[/quote:0ca8a55abe] wow wtf ! had ik zelf niet aan gedacht man... Heb nu bij de volumeregeling de "CD-Audio" gedempt en hoor het nu niet meer.. maaaar dit heb ik nog nooit gedaan en eerst was het wel goed.. maar jah who cares its done right now .. dankje
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...