anoniem Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Graag even aandacht voor het volgende: op de pc van een vriend van mij start geen enkele cd of dvd automatisch op, nog in de dvd speler, nog in de brander. Bij eigenschappen staat alles goed. Het vervelende is echter dat als de betreffende cd via de mediaplayer cq verkenner wordt opgestart de pc hierna 'vastgelopen' is. Een reset is dan de enige optie om verder te kunnen werken. Herkent iemand dit probleem? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Kan je terug instellen met deze http://download.microsoft.com/download/f/c/a/fca6767b-9ed9-45a6-b352-839afb2a2679/TweakUiPowertoySetup.exe Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Bedankt Pceetje, ik kende deze optie niet in Tweak UI. Ik ga morgen naar mijn vriend om het uit te proberen. Ik hoop dat het lukt. Blijft echter de vraag waarom de pc vastloopt. Ik laat morgen even weten of het gelukt is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Helaas was dit niet de oplossing. Als alles goed staat ingesteld kan Tweak UI daar niet veel meer aan toevoegen. Na veel zoekwerk op internet kwamen we een enigszins vergelijkbaar probleem tegen waarvan Easy CD Creator de oorzaak bleek te zijn. Aangezien deze ook op de betreffende pc was geïnstalleerd hebben we deze verwijderd en de mediaplayer geüpdate naar versie 10. Hierna was alle leed geleden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2006 Roxio is ook niet altijd het beste product voor CD/DVD branden, hoewel ik vind dat dat heel erg verschilt. Op mac werkt het prima (ingebouwd in OSX tiger), daar zitten vaak pioneer drives in, en op m'n pa's laptop (Acer Aspire 1357WMLi) werkt het ook prima en daar zit ook een Pioneer drive in. Maar over het algemeen ben je beter af met Nero, er moet daar alleen nog flink gesleuteld worden aan de nieuwste versie want die is nog vrij buggie. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen