anoniem Geplaatst: 10 januari 2006 Delen Geplaatst: 10 januari 2006 Hoi Allemaal, Voor m'n zoon moet ik het interne geheugen uitbreiden van een Notebook: Toshiba Satellite. Wie kan me vertellen waar de geheugenmodules zich bevinden ?? (Voordat ik hem helemaal moet slopen) Mvg Jan Filarski :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2006 aan de onderkant van de laptop zit een klepje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2006 Ja, dat dacht ik ook, maar er is geen klepje te vinden. Inmiddels heb ik de batterij eb de harddisk verwijderd, maar nog steeds geen plaats waar een geheugenmodule ingeprikt kan worden. Waarschijnlijk is het bij dit model toch nog effe verder verstopt, model is: Toshiba Satellite A20 Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2006 gebruiksaanwijzing downloaden bij Toshiba? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2006 Ik heb de originele gebruiksaanwijzing voor be liggen. Daarin wordt alleen gesproken over als het geheugen uigebreid wordt, dat de batterij eerst verwijderd moet worden, verder geen verder aanwijzing hoe en waar. Jan Filarski :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2006 Wat ik ook een keer tegengekomen ben bij een laptop is dat het onder het toetsenbord zit. Dit is meestal makkelijk te verwijderen. Meestal zit het geheugen dan nog onder een metalen kapje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2006 De gebruiksaanwijzing voor het vervangen van de geheugenmodules staat [url=http://www.irisvista.com/tech/laptops/ToshibaA25/Satellite-A25-memory-upgrade.htm]HIER[/url]. Is van een A25, maar die is mechanisch hetzelfde dacht ik. Gr, Jim Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen