Ga naar inhoud

crt beeldscherm met een regen boog

Aanbevolen berichten

ik ben naar een lanparty geweest en toen ik daar aankwam was mijn crt scherm helemaal van de kaart allekleuren lopen door elkaar als ik een witte pagina heb met wordpad bijvoorbeeld is ie wel gewoon wit ik denk dat de boxen in de hoedenplank de schuldige zijn omdat die net bover de crt hingen wat kan ik doen degraus helpt niet
Link naar reactie
[quote:0093974e7e="pimp my pc"] degraus helpt niet[/quote:0093974e7e] De boxen (sateliet speakers neem ik aan dat je het over heb?) zullen het hoogst waarschijnlijk niet geweest zijn aangezien deze afgeschermd zijn. Dus dat je ze ook naast je beeldscherm kan zetten. Als je een bass box heb en die lag er naast dan was die misschien het probleem aangezien deze niet afgeschermd zijn.
Link naar reactie
inderdaad, beetje schudden/rammelen kan wonderen doen. Misschien moet je eens contact opnemen met IIyama, kijken wat zij zeggen. Wij hebben hier vlakbij groningen (eelde) een bedrijf dat CRT monitoren repareert(en tv's ed), als je hem brengt en het kost minder dan 50 repareren ze, kost het meer overleggen ze. Als je dan nee zegt kost het je niets. Misschien zit er bij jou in de buurt ook wel zo'n bedrijf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...