anoniem Geplaatst: 10 januari 2006 Delen Geplaatst: 10 januari 2006 ik ben naar een lanparty geweest en toen ik daar aankwam was mijn crt scherm helemaal van de kaart allekleuren lopen door elkaar als ik een witte pagina heb met wordpad bijvoorbeeld is ie wel gewoon wit ik denk dat de boxen in de hoedenplank de schuldige zijn omdat die net bover de crt hingen wat kan ik doen degraus helpt niet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2006 zijn je boxen niet. Als een monitor niet aanstaat kan je hem absoluut niet slopen door zulke kleine magneetjes. Ik ben bang dat je crt de geest heeft gegeven. Kan je er misschien een foto van maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2006 heb je gedemanetiseerd? (degauss) Anders ff een tikje op de zijkant van de monitor geven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2006 [quote:0093974e7e="pimp my pc"] degraus helpt niet[/quote:0093974e7e] De boxen (sateliet speakers neem ik aan dat je het over heb?) zullen het hoogst waarschijnlijk niet geweest zijn aangezien deze afgeschermd zijn. Dus dat je ze ook naast je beeldscherm kan zetten. Als je een bass box heb en die lag er naast dan was die misschien het probleem aangezien deze niet afgeschermd zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2006 ik zou een tijdje wachten, soms trekt het weg als het misschien toch door magnetische invloeden komt. anders ff tikkie geven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2006 het waren 2 best grote 150 watt boxen van de kijkshop ik denk dat het mischien door de harde muziek is gekomen zijn die grota iyama schermen daar gevoelig voor? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2006 alle CRT's zijn gevoelig voor speakers. Ik denk trouwens eerder dat het door transport komt. Misschien heb je een sleuven-masker buis, die zijn best gevoelig. Hoe ziet het er precies uit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2006 nou er lopen kleuren diagonaal over het scherm dus er is weinig te zien op een normale manier maar ik hoorde van iemand dat je met een machneet een bepaalde beweging moest maken boven het scherm die schermen zijn gelukkig nu niet meer zo duur Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2006 vroeger gebruikten ze externe degaussers. Weet niet of die nog te vinden zijn. Misschien werkt het wel met een gewoon magneetje maar weet niet of dat gezond is. Als ik jou was zou ik eerst kijken of er wat veranderd als je een beetje schudt. Ik heb zelf namelijk ook een IIyama en die reageert daar sterk op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2006 inderdaad, beetje schudden/rammelen kan wonderen doen. Misschien moet je eens contact opnemen met IIyama, kijken wat zij zeggen. Wij hebben hier vlakbij groningen (eelde) een bedrijf dat CRT monitoren repareert(en tv's ed), als je hem brengt en het kost minder dan 50 repareren ze, kost het meer overleggen ze. Als je dan nee zegt kost het je niets. Misschien zit er bij jou in de buurt ook wel zo'n bedrijf. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2006 ik ga het nu proberen erg bedankt allemaal :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2006 Mijn monitor begon al kuren te vertonen als er 2X30 Watt boxen naast stonden. Het zou dus best daaraan kunnen liggen :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2006 was ook wel dom van mn broer want daar was de auto van en die had het zelf ook al een keer gehad dat ie naar een lanparty ging en met een regenboog scherm zat en dat was 3 jaar geleden toen die 19 inche crt bakken nog duur waren nu zijn ze bijna gratis :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen