Ga naar inhoud

verborgen bestanden verwijderen met Partition Magic?

Aanbevolen berichten

hallo allemaal Sinds kort heb ik een Dell Dimension 4100, Windows XP Bij het formateren van de harde schijf (3 partities, FAT 32) kreeg ik een waarschuwing 'file size does not match FAT allocation for file'. Toch geformateerd met Partion Magic 8.0 (diskettes). PM en Windows vinden geen fouten op de partities. Als ik echter Drive speed van Norton Utilities gebruik, maar ook als ik Windows een schijfanalyse laat maken (apart opstarten vereist) krijf ik ca 400 verborgen bestanden; drive speeds geeft bovendien weer dezelfde fout waarschuwing. Vragen: - waarom heeft format niet alles verwijderd? - wat zijn die bestanden? (voorheen zat er een verborgen Dell-partitie op voor diagnose en reparatie, maar dacht die toch allang door het formateren verwijderd te hebben). - maar VOORAL, hoe krijg ik de zaak echt schoon? dank theodosius
Link naar reactie
[quote:9ffbd8dc8b="gerben"]Het zou natuurlijk ook een recovery partitie kunnen zijn. En het is maar de vraag of je die zou willen verwijderen.[/quote:9ffbd8dc8b] Zoals ik het begrijp van het Dellforum is (was?) er alleen een verborgen partitie voor diognose en reparatie; maar die heb ik, denk ik, verwijdert; dus geen recovery. Maar, Partition Magic kan niet alles aan geloof ik, niet?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...