anoniem Geplaatst: 8 januari 2006 Delen Geplaatst: 8 januari 2006 Mijn PC is zomaar gister gecrasht. Ik deed mijn computer aan ik drukte op het Icoontje van mijn gebruikersnaam, toen werd mijn scherm zwart. Ik drukte maar op het reset knopje omdat het scherm zwart bleef. ik kwam wel door mijn bios heen maar alle letters waren anders geworden. en dan Laad Windows zich ook. hij wil dan de schijf controleren. maar als je op annuleren drukt word het scherm blauw knipperend en start zich op nieuw op en als je hem wel laat controleren dan word die ook blauw en start zich zelf opnieuw op . en dan begint het weer opnieuw. Het ligt niet aan de harde schijf omdat ik die al in een ander systeem heb geplaatst voor mijn bestanden etc. Het gaat hier om een computer met windows XP home edition Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2006 Rotte videokaart? Test die ook eens in een ander systeem. Test je geheugen eens met Memtest86.. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2006 Dus je bestanden heb je al gered? Formatteer eens en installeer windows dan eens ff opnieuw... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen