Ga naar inhoud

error VxD VFAT(01) ????!!!

Aanbevolen berichten

wel eens bij windows 98se een error VxD VFAT(01) gehad? een computer van een familielid van ons is niet te installeren maar toch een snelle comp. geen win2000, ME of XP is op dat ding te krijgen. andere hdd, kaarten enz. erin gehad, na 35 uur heb ik het opgegeven. windows 98se heb ik erop gekregen maar bij installatie van andere programma's komt het blauwe scherm. wie helpt
Link naar reactie
[quote:1ed7253987="Ronald_R"]wel eens bij windows 98se een error VxD VFAT(01) gehad? een computer van een familielid van ons is niet te installeren maar toch een snelle comp. geen win2000, ME of XP is op dat ding te krijgen. andere hdd, kaarten enz. erin gehad, na 35 uur heb ik het opgegeven. windows 98se heb ik erop gekregen maar bij installatie van andere programma's komt het blauwe scherm. wie helpt[/quote:1ed7253987] ten eerste is dit het sub forum anders hardware en ten tweede is het een crosspost http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=155715
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...