anoniem Geplaatst: 7 januari 2006 Delen Geplaatst: 7 januari 2006 Hallo, na de instal van een tv kaart (Hauppage 150 mce) doet mijn geluid stotteren :( Alle drivers al vervangen voor de nieuwste ............ Er zit nu zo'n inbakken geluidschip op m'n moederbord en vraag me af als ik een andere geluidskaart erin zet of de kans dan groot is dat het geluid weer normaal is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2006 [quote:3d781395bb="j.simmer"]Hallo, na de instal van een tv kaart (Hauppage 150 mce) doet mijn geluid stotteren :( Alle drivers al vervangen voor de nieuwste ............ Er zit nu zo'n inbakken geluidschip op m'n moederbord en vraag me af als ik een andere geluidskaart erin zet of de kans dan groot is dat het geluid weer normaal is?[/quote:3d781395bb] En als je die drivers verwijderd van je TV-kaart. Is het probleem dan weer weg? Zoja zet je TV-kaart eens in het onderste PCI-slot. Als dat ook niet helpt upgrade je BIOS eens. En installeer de drivers dan wederom opnieuw. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen