anoniem Geplaatst: 7 januari 2006 Delen Geplaatst: 7 januari 2006 Beste, Sinds een week heb ik echt een vaag probleem met mn microfoon. Als ik Ventrilo (soort TS) gebruik gewoon normaal dan is er geen probleem, maar wanneer ik een spel opstart en dan ga praten dan hoor je een RUIS zonder de stem (van mij) te kunnen horen. Ik heb net de drivers van mijn geluidskaart (Soundblaster Live! 5.1) opnieuw geinstalleerd maar blijf het probleem houden. Heeft iemand hier een antwoord op ? bedankt mvg Jeroen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2006 [quote:0ebecf291d="#Sn00ze-"]Beste, Sinds een week heb ik echt een vaag probleem met mn microfoon. Als ik Ventrilo (soort TS) gebruik gewoon normaal dan is er geen probleem, maar wanneer ik een spel opstart en dan ga praten dan hoor je een RUIS zonder de stem (van mij) te kunnen horen. Ik heb net de drivers van mijn geluidskaart (Soundblaster Live! 5.1) opnieuw geinstalleerd maar blijf het probleem houden. Heeft iemand hier een antwoord op ? bedankt mvg Jeroen.[/quote:0ebecf291d] klik eens op het geluid pictogran in het snelstart . staat daar alles wel goed bij geavanceerd Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen