Ga naar inhoud

Te laag volume headset

Aanbevolen berichten

Ik heb problemen met de spraakvume van mijn headset. Ik heb meedere mic's geprobeerd maar het probleem blijft: Ik krijg geen tot weinig geluid uit de mic. Als ik schreeuw dan slaat de meter pas uit. De volumeknop van de mic bij instelling configutatiescherm staat voluit. Headset: Logitech Moederboard Chaintech 7VJL APOGEE On board sound C-media CMI8738. Hoe kan ik het volume hoger krijgen. De headset is goed want op een andere PC zijn er geen problemen. De microfoon op mijn webcam (USB) werkt wel goed. Kan er hierdoor misschien ook een instellingsconfict onstaan?
Link naar reactie
[quote:c4315b73a1="TjH"]Ik heb problemen met de spraakvume van mijn headset. Ik heb meedere mic's geprobeerd maar het probleem blijft: Ik krijg geen tot weinig geluid uit de mic. Als ik schreeuw dan slaat de meter pas uit. De volumeknop van de mic bij instelling configutatiescherm staat voluit. Headset: Logitech Moederboard Chaintech 7VJL APOGEE On board sound C-media CMI8738. Hoe kan ik het volume hoger krijgen. De headset is goed want op een andere PC zijn er geen problemen. De microfoon op mijn webcam (USB) werkt wel goed. Kan er hierdoor misschien ook een instellingsconfict onstaan?[/quote:c4315b73a1] staat het volume van je geluid zelf wel hoog . klik eens op det pictogram volume in je snelstart
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...