anoniem Geplaatst: 7 januari 2006 Delen Geplaatst: 7 januari 2006 Ik heb geen geluid op mijn W98 pc. De geluidskaart zit op het moederbord. (AC 97) alle drivers zijn correct geinstalleerd. Bij systeembeheer staan geen foutmeldingen. Als ik echter een audio CD in de CD speler doe dan geeft die geen geluid. De speakers heb ik geontroleerd op een andere pc en die werken correct. Ik hoor ook geen Windows systeem geluiden Iemand een idee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2006 Kijk eerst eens bij Volume control of er iets gedempt staat of heel zacht. En speel je die Audio CD af vanuit de drive, of gebruik je er en programma voor iTunes, WMP, Winamp, noem maar op). Bij dat eerste moet je CD/DVD drive namelijk met een kabeltje verbonden zijn met je geluidskaart, in jouw geval dus moederbord omdat je onboard hebt. Bij mij is dat kabeltje drie aderig: rood, wit en zwart en het heeft rechthoekige connectoren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2006 Er staat niets gedempt. De kabel is aangesloten op het moederbord. Die had ik ook al gecontroleerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2006 Staat die volumeregelaar op de CD/DVD-drive zelf soms heel laag? Ik neem aan dat je dus afspeelt direct vanuit de drive, en dus zonder gebruik van een programma. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2006 De audio CD die doet het nu via de boxen. Alleen maar op een laag geluidsniveau. Volgens mij moet het harder kunnen maar het werkt. Alleen de volume regeling heeft geen invloed op het geluidsnivau van de speler. Ik snap er niets van. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2006 CD,s worden dus wel afgespeeld via bureau-accessoires - entertainmant - CD speler maar niet via Windows Media Player. (Geen geluid) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2006 Geen idee wat dan de oorzaak kan zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen