anoniem Geplaatst: 7 januari 2006 Delen Geplaatst: 7 januari 2006 Ik heb een card reader gehad en aangesloten op het moederbord. Als de computer uitgezet wordt blijft het LCD lampje branden. Zet ik de computer weer aan, gaat het LCD lampje uit. De card reader is aangesloten op een van de USB headers. Als het LCD lampje blijft branden, haalt het dan stroom van de batterij vandaan? Wat heb ik fout gedaan? alvast bedankt voor uw hulp. Wietze Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2006 Hum, beetje weinig info... wat voor een moederbord en cardreader... wat specs graag... Bij moderne PC's staat altijd wat spanning op het moederbord... Misschien kan je in het bios WAKE ON... uitzetten... dat betekend dat de PC aangaat als een bepaald apparaat iets wil van de PC.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2006 Het betreft een ECS NFORCE4-A754 moederbord en de Card reader is een 6 in 1 oem reader Wietze Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2006 ledje blijft bij mij altijd groen branden . maar als ik er een kaartje instop dan even rood inlezen dan weer groen startklaar . even verkeerd gelezen ja het jedje moet uit zijn als de pc uit staat . denk dat er een draadje verkeerd is aan gesloten of zo Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen