anoniem Geplaatst: 5 januari 2006 Delen Geplaatst: 5 januari 2006 Hallo In het algemeen, is het upgraden van firmware voor opticals veilig? In de Gamestar (duits gamesblad) stond nl van wel, maar ik heb zo mn ervaringen met biossen flashen etc. dus vandaar mijn vraag. BVD! FTI Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb regelmatig de firmware van deze brander geupdate. Dan ging het voornamelijk om niet officiele firmware. Dit gaat altijd zonder problemen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2006 Als je twijfelt zoek dan eerst naar de oude firmware update . Zet dan de nieuwe erop . Als het spaak loopt dan kan je altijd de oude firmware terug zetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2006 Als het niet per se nodig is, zou ik er mooi met mijn vingertjes vanaf blijven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2006 Over het algemeen gaat firmware updaten gewoon goed, heb het ook al een aantal keer gedaan op een pioneer dvd-rewriter in een laptop en op een aopen cd-rewriter. Maar als het niet echt nodig is kan je het gewoon laten. Vaak is de ondersteuning weer iets breder geworden en kan de brander weer iets sneller werken, maar het is vaak niet noodzakelijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2006 [quote:ad505b51fb="gerben"]Als het niet per se nodig is, zou ik er mooi met mijn vingertjes vanaf blijven.[/quote:ad505b51fb] Moet het toch, doe het in veilige modes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2006 [quote:f35817a595="gerben"]Als het niet per se nodig is, zou ik er mooi met mijn vingertjes vanaf blijven.[/quote:f35817a595] Sluit ik me bij aan, zie zoveel topics over het updaten van firmware, als het zaakje naar tevredenheid werkt, waarom zou je dan het risico nemen?? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2006 Het is maar net wat je ervaringen zijn, ik heb nooit ergens problemen mee gehad, en ik zie daarom ook niet het probleem in van firmware updaten. En firmwareupdates zijn echt niet volkomen nutteloos, zeker de eerste versies valt vaak nog veel aan te verbeteren, en dan heeft het echt wel zin. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen