anoniem Geplaatst: 5 januari 2006 Delen Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb gisteren mijn CD-RW-drive en mijn DVD-drive losgekoppeld. Nu heb ik ze vandaag weer aangesloten, maar hij vindt opeens de DVD-drive niet meer, enkel de CD-RW. Ik weet zeker dat de kabels goed vastzitten, heb het zelfs nog enkele keren opnieuw gedaan. Hij vindt hem echter niet, ook in de BIOS zie ik hem niet staan. Wat kan er aan de hand zijn en is er iemand die een oplossing weet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2006 Heb je ze terug op dezelfde manier aangesloten ? Master en slave niet omgewisseld ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2006 Ja, zover ik weet wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2006 In de veronderstelling dat beiden zijn aangesloten met op dezelfde parrallel kabel, master op het uiteinde, slave in het midden ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen