anoniem Geplaatst: 4 januari 2006 Delen Geplaatst: 4 januari 2006 Hallo allemaal, Gisteren heb ik via een online webshop Arita CD's bestelt. Ik weet dat deze bekend staan om hun slechte reputatie, maar vrienden hadden er goede ervaringen mee. Het probleem is enkel dat ik er niks op kan branden. Ik heb TSSTcorp CD/DVDW TS-H552U DVD-brander. Via google heb ik gevonden dat deze van Samsung is. Via de website van Samsung heb ik de nieuwste firmwire gedownload, enkel werkt het nu nog steeds niet. Bij andere cd's heb ik hier totaal geen last van. Is hier iets aan te doen of gaat dit gewoon niet werken? Met vriendelijke groet, Pim van Denderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2006 [quote:ecd64ee91b="pimvandenderen"]Hallo allemaal, Gisteren heb ik via een online webshop Arita CD's bestelt. Ik weet dat deze bekend staan om hun slechte reputatie, maar vrienden hadden er goede ervaringen mee. Het probleem is enkel dat ik er niks op kan branden. Ik heb TSSTcorp CD/DVDW TS-H552U DVD-brander. Via google heb ik gevonden dat deze van Samsung is. Via de website van Samsung heb ik de nieuwste firmwire gedownload, enkel werkt het nu nog steeds niet. Bij andere cd's heb ik hier totaal geen last van. Is hier iets aan te doen of gaat dit gewoon niet werken? Met vriendelijke groet, Pim van Denderen.[/quote:ecd64ee91b] er is zeker wel wat aan te doen . terug die bende t :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2006 vroeger heb ik 100derden aritas gebrand zonder enkel probleem waarom ze tegenwoordig in ene zo slecht zijn :-? maar al geprobeert op lagere brandsnelheid? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2006 [quote:4d92f8b8dc="allcheats"]vroeger heb ik 100derden aritas gebrand zonder enkel probleem waarom ze tegenwoordig in ene zo slecht zijn :-? maar al geprobeert op lagere brandsnelheid?[/quote:4d92f8b8dc] eens: bij mij gaat het over de afgelopen jaren zelfs over honderden arita-cdr's. Toen die niet meer op de beurzen te koop waren ging ik over op platinum. Beide merken doen het goed, ook nog na jaren. Vaak beter dan de zgn a-merken. Dat slecht zouden zijn is volgens mij meer een gerucht, net zoals maxtor niet goed, wd niet goed en ga zo maar door. Nog steeds is het zo dat een brander bepaalde merk schijfjes minder lust dan anderen. Kwestie van uitproberen of vragen naar ervarinmgen van anderen. Zoals Plextor aangeeft, terug met die habdel, online koop kan je dacht ik binnen 8 dageb ongedaan maken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2006 ik dacht dat in het verleden. de atita,s (ritec) zo slecht waren dat ze niet eens meer het logo . compact DISK recordable mochten voeren van uitvinder philips Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen