Ga naar inhoud

Brom op de Line out van de geluidskaart

Aanbevolen berichten

[quote:200d99ec79="Hans.Vosman"]Antennekabel verbonden met de computer of 1 vd randapparaten? Maak die niet kabel eens los. Brom weg? Dan oorzaak gevonden. Oplossing is dan een mantelstroomfilter te gebruiken. Soms wordt de brom door defecte kabel veroorzaakt. Door bv een draadbreuk. De geluidskaart zorgt meestal niet voor een brom.[/quote:200d99ec79] TS, vindt je antwoord wat vaag. Zou toch proberen wat hans.vosman als suggestie meegeeft. Bij het lezen van dit topic dacht ik ookl direct aan een aardlus probleem
Link naar reactie
Ik denk dat je iets van de Roland G70 moet afweten om mijn probleem te bevatten. Zonder computer op de G-70 heb ik geen brom. als ik het volume op het keyboard van de line in opschrof komt de brom erin, dit heeft te maken met de interne effectprocessor deze is niet goed genoeg afgeschermd naar de uitgang van het keyboard vandaar de brom bij het ene effect is het harder dan bij de ander. Heb het probleem bij het keyboardforum ook neergelegd. In ieder geval bedankt
Link naar reactie
[quote:dd292840cd="Offley"]Ik denk dat je iets van de Roland G70 moet afweten om mijn probleem te bevatten.[/quote:dd292840cd]Deze informatie ontbrak, dus dat had ik niet kunnen weten. Soms pikt ektronica storing op. Dan is extra afscherming van de bewuste elektronica vaak een oplossing. Het gaat hier ook niet eens om het toetsenbord. Overigens zijn er ook toetsenborden met een volume regeling en audio connectors, en dat kan uiteindelijk ook extra storingen opleveren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...