anoniem Geplaatst: 2 januari 2006 Delen Geplaatst: 2 januari 2006 Ik heb het een en ander aan scsi hardisk's en cdromdirive's. Nu wil ik met dit materiaal een pc bouwen voor test doeleinden. Ik heb hier een Asus pci-SC200 kaartje liggen en die wil ik gebruiken om dit systeem te bouwen. Ik wil er win xp prof opzetten, nu is de vraag heb ik drivers nodig onder win xp prof. Zo ja hoe kom ik er aan, en waar haal ik deze vandaan, ik heb ze nog niet gevonden. Maar ik kan natuurlijk ook kiezen voor win 98 SE, maar dan heb ik zeker drivers nodig, of zit ik er dan naast. Harddisk IBM :model DCAS-34330 4330MB Diskdrive PLEXTOR :model PX-20TSI Diskdrive PLEXTOR :model PX-W124TSI R/RW Diskdrive HP :model CD-WRITER 6020 Alvast bedankt Gerrit Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2006 je kan ook drivers van deze nemen NCR 53C810 Fast SCSI controller . het is de zelfde . en ja er staan genoeg drivers voor die scsi controller van win95 tot nt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2006 Bedankt dan weet ik genoeg...... groetje Gerrit Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen