anoniem Geplaatst: 27 december 2005 Delen Geplaatst: 27 december 2005 Ik ben nieuw hier en heb hier en daar al gezocht maar kon tot nu toe niks vinden. Ik heb namelijk een probleem met opstarten. wanneer ik mijn computer opstart, gaat de pc aan, vervolgens het beeldscherm en dan verschijnt het ''pentium 4'' logo. Maar dit blijft er staan en gaat niet weg. Vaak start de computer wel weer op als ik de hoofdstroomschakelaar uit en dan weer aan zet. Weet iemand wat hier het probleem kan zijn? miss een instelling of hardware die kapot kan zijn? Soms gebeurt het ook dat als ik hem dan uit zet en dan weer aan, dat de computer wel opstart maar dat het beeldscherm geen signaal lijkt te krijgen en vervolgns op standby gaat :-? alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2005 beginnen dus maar met alle kabels buiten en binnen (kun je meteen even met de stofzuiger de fans schoonmaken) de pc te controleren: losnemen en goed weer aankoppelen. controleer dan meteen (ook losnemen, contacten schoonmaken en weer terugzetten) de videokaart. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen