Ga naar inhoud

Draadloos internet (USB) ineens extreem langzaam


Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb de nieuwste windows geïnstallaard (Windows XP Pro SP2) en daarbij heb ik een draadloos USB netwerkkaartje (Asus WLAN). Ik heb op deze computer gewoon fatsoenlijk snel internet gehad. De internet is eruit geknald (ik vermoed nu door windows AntiSpyware, maargoed, oud probleem, ander topic ;)), ik heb alles schoongemaakt, windows opnieuw geïnstalleerd, alle windows updates binnengehaald (wat dus een eeuwigheid duurde), en mijn probleem is dat mijn internetverbinding ineens extreem langzaam is. Aangezien driverguide toolkit aangeeft dat ik de laatste drivers heb, en aangezien ik met dezelfde bios werk als eerst vermoed ik dat het hier ergens om instellingen gaat..... Herkent iemand dit probleem en weet iemand hier meer vanaf? Alvast bedankt!! vr gr Don
Link naar reactie
Extreem langzaam: 1. Hoe is die encryptie ingesteld ? 2. Krijgt ie snel zijn IP-adres ("acquiring IP".. binnen 2 sec = normaal"). 3. Wat doet ie zonder encryptie en zonder Mac-filtering ? 4. USB WLAN, is het usb 1.1 / 2.0 en hoe is de CPU-belasting ? Ethernet-kaartje wat dat betreft beter. Waar connect ie op ? (54 mpbs ?) Tja, ik weet het niet. Waanzinnig veel mogelijkheden...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...