anoniem Geplaatst: 26 december 2005 Delen Geplaatst: 26 december 2005 Wie heeft handige links naar internet-computer-winkels? Ik zoek een nwe computer voor rond de 700 euro, incl. flatpanel monitor, 512 Mb Intern geheugen, min. 60 Gb harde schijf, met DVD brander. Dank!!!!! :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2005 www.azerty.nl www.pczaak.nl www.cool-prices.nl www.4lauch.nl Voor meer zaken en beoordelingen zie www.tweakers.net/shopsurvey Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2005 Of neem een Dell, ze hebben weer een leuke actie lopen (bij "kleine ondernemingen", maar als particulier kun je daar ook gewoon bestellen als je maar BTW afdraagt), deze keer met een heus 19" flat panel: http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/dimen_3100?c=nl&cs=nlbsdt1&l=nl&s=bsd Wel even voor 45-50 euro er zelf een DVD-brander in schuiven (da's een makkie bij die nieuwe Dells en het is goedkoper dan zo'n brander als extra te nemen bij Dell zelf) en je bent klaar voor ca. 700 euro incl. BTW. Daar kan echt geen andere webshop tegenop ... 8) http://www.tweakers.net/pricewatch/125824 Kies bij garantie voor 1 jaar Collect & Return en je komt op deze lage prijs uit, voor een systeem met 64-bit P4 CPU in BTX-behuizing, WinXP licentie en vrij PCI-E slot voor een toekomstige VGA-upgrade. [img:c11a9d83dd]http://img349.imageshack.us/img349/295/dell1da.jpg[/img:c11a9d83dd] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2005 Hoi Obi-wan-kenobi, Deze ziet er leuk uit ! Is hij wel 64 bits ready zodat er met zekerheid gezegd kan worden dat er Vista op gedraaid kan worden met eventuele geheugen uitbreiding? Ze hebben een goede 17 inch crt monitor, maar 19 inch tft voor zo'n prijs erbij is natuurlijk wel heel mooi. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2005 Deze is al genoemd, maar toch zeker de moeite van het opnieuw onder de aandacht brengen waard: www.azerty.nl Heb al bij diverse online shops onderdelen besteld, maar deze vind ik veruit de beste (al zullen er ongetwijfeld mensen zijn met tegenberichten). Goed geprijsd, duidelijke levertijden, goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken, nette en snelle afhandeling vragen etc etc. vb: 2 weken geleden een systeem besteld, met wat onderdelen met langere levertijd (oa Antec Sonata II). Langere levertijd was vooraf duidelijk en gedurende het traject netjes de status kunnen volgen via online orderstatus. De administratie is daar goed op orde. Aangezien de levering rond de feestdagen zou vallen had ik als opmerking geplaatst dat het afleveradres afwijkend kon zijn (werk of thuis). Voor het versturen namen ze netjes contact op om bevestiging van het adres. Heb ik meerdere keren volledig anders meegemaakt. Ik hou niet van bedrijven volledig af te kraken bij kleinere gebreken, dus zal ik dat hier ook niet doen. Maar bij diverse andere online shops heb ik vooral op gebied van informatieverstrekking en customerservice andere ervaringen. Dell heeft als nadeel dat de transportkosten hoog zijn, waardoor er minder geld overblijft voor hardware (bij een budget). Mmm, bovenstaande doet bijna vermoeden dat ik aandelen in die toko heb :roll: Geloof me, ik ben gewoon een tevreden klant :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2005 [quote:26845c4db1="Sjaakie Helderhorst"]Dell heeft als nadeel dat de transportkosten hoog zijn, waardoor er minder geld overblijft voor hardware (bij een budget).[/quote:26845c4db1]Ja, helaas is de gratis transportkosten-actie van Dell weer afgelopen, maar die komt regelmatig terug. Verder krijg je bij Dell gewoon heel veel hardware voor je geld, plus dat het nog degelijk in mekaar steekt ook (als je genoegen neemt met alleen Intel), zeer stille BTX-kasten. Maar ben het met je eens dat je bij Azerty ook heel leuk spul in mekaar kunt laten steken voor 700 euro, bijv.: Enlight EN-4105 350 Watt, Zwart € 42,02 € 42,02 AMD Sempron 3000+, Socket 754, Boxed 80,67 80,67 Corsair ValueSelect DDR SDRAM, 512 MB, PC3200, 400 MHz, - 37,81 37,81 Hitachi Desktstar T7K250 160 GB, 7.200 rpm, 8 MB, SATA II 68,91 68,91 Asus K8N4-E Deluxe 71,43 71,43 OEM 3,5 diskettestation Zwart 6,72 6,72 BenQ DW1640 16 x, 6 x, 16 x, Zwart, OEM 36,98 36,98 AG Neovo F-417 17 inch, Zwart 184,03 184,03 Logitech Cordless Desktop EX110 Zwart, Retail 22,69 22,69 Montage volledig systeem 1 jaar garantie 29,41 Totaal bestelling € 580,67 BTW 19% 110,33 Vaste verzendkosten 8,50 [b:26845c4db1]Te betalen € 699,50[/b:26845c4db1] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2005 [quote:cde07e0612="Obi-wan-kenobi"][quote:cde07e0612="Sjaakie Helderhorst"]Dell heeft als nadeel dat de transportkosten hoog zijn, waardoor er minder geld overblijft voor hardware (bij een budget).[/quote:cde07e0612]Ja, helaas is de gratis transportkosten-actie van Dell weer afgelopen, maar die komt regelmatig terug. [/quote:cde07e0612] Weet niet of het nog zo is, maar ongeveer een jaartje geleden heb ik dit een beetje in de gaten gehouden. De gratis transportkosten gingen gepaard met het aflopen van andere akties. Daarmee komt de totaalprijs van het systeem hoger uit, waardoor de transportkosten alsnog gedekt werden. Overigens levert Dell zeker leuke systemen, daarover ga ik je niet tegenspreken. Alleen is het een flink gehannes als er wat kapot is Er moet eerst een draaiboek afgelopen worden, voordat uiteindelijk het juiste onderdeel vervangen is (ook al is dit vanaf het begin bekend). Heeft mij destijd 1,5 week gekost om een nieuwe processor te laten vervangen (met de 3 jaar next businessday onsite garantie!!!). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2005 [quote:b250dbf891="Sjaakie Helderhorst"]Weet niet of het nog zo is, maar ongeveer een jaartje geleden heb ik dit een beetje in de gaten gehouden. De gratis transportkosten gingen gepaard met het aflopen van andere akties. Daarmee komt de totaalprijs van het systeem hoger uit, waardoor de transportkosten alsnog gedekt werden.[/quote:b250dbf891]Klopt, die transportkosten moet je dan ook gewoon zien als pure winstmarge voor Dell. Zoals je bij het huidige actiesysteem kunt zien, krijg je er nu dubbel geheugen voor terug (maar wel ook een wat kleinere HDD). [quote:b250dbf891="Sjaakie Helderhorst"]Overigens levert Dell zeker leuke systemen, daarover ga ik je niet tegenspreken. Alleen is het een flink gehannes als er wat kapot is Er moet eerst een draaiboek afgelopen worden, voordat uiteindelijk het juiste onderdeel vervangen is (ook al is dit vanaf het begin bekend). Heeft mij destijd 1,5 week gekost om een nieuwe processor te laten vervangen (met de 3 jaar next businessday onsite garantie!!!).[/quote:b250dbf891]Mee eens, maar aangezien Dell ook wel begrijpt dat ze er veel geld aan kwijt zijn wanneer er veel tijd in een reparatie gestopt wordt, wordt het design van de Dell PC's ook steeds simpeler, dus ook sneller te repareren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2005 Hoi iedereen, Mij zelf maakt het niet zo veel uit waar het systeem gekocht wordt, maar vrienden van ons waarvoor deze computer is, koopt het liefst bij Computerland (vlakbij hun om de hoek en ze hebben er zeer goede ervaringen mee gehad een aantal jaren geleden). Maar hij overweegt nu toch ook wel om die Dell te bestellen aangezien die 19 inch tft scherm erbij zit. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen