Ga naar inhoud

Accu dell inspiron 6000

Aanbevolen berichten

Hoi medeforummers Wij hebben bovenstaande dell. In het handboek staat om zoveel mogelijk met ingeplugde voeding te werken. Maar wat mag je nu verwachten van een accu, natuurlijk redelijkerwijs wat er allemaal moet draaien. In ons geval 1 hd en 1 dvd writer. Maar mag je 2 uur verwachten, of 4 uur. Of is 4 uur al aan de lange tijd. Ofwel, is de accu meer voor tijdelijk even wat doen, maar dan verder toch zoveel mogelijk aan de lader werken. grt, FX
Link naar reactie
Tja, bedankt voor je antwoord, hebben we alleen niets aan. Wij willen graag weten of 2 uur bv normaal is, of moet zo'n machine daar 8 uur op kunnen draaien. Je hebt namelijk goede en rotte accu's zal ik maar zeggen. Wij hebben de laptop nieuw, en hadden meer uren verwacht dan 2 a 3. En dan moet ie wel helemaal vol zitten. Vandaar onze vraag. grt, FX
Link naar reactie
[quote:5159ad9fcf="FX"]Plextor, dat is geen antwoord op de vraag. Het is toch ook niet moeilijk om te begrijpen, dat als je geen mensen om je heen hebt met een laptop, dat je deze vraag dan stelt op dit forum. Wij hadden geen idee wat je mocht verwachten van zo'n accu, dat is alles. Maar ja, komt wel vaker voor, als je veel weet ga je de rest van de wereld onderwijzen op klok kijken. grt, FX[/quote:5159ad9fcf] ik snap er niets van . eerst dit >>>Wij hebben bovenstaande dell<<< heb je dat ding nu wel of niet. Beroep: Analist >>. dus alles Uitgebaggerd worden tot het gaatje :evil:
Link naar reactie
Even los van het rumoer rondom goede/slechte vragen en goede/slechte antwoorden nog even dit: De accuduur hangt ook heel erg af van het gebruik. Start je een programma, zeg Word, en ben je vervolgens uren bezig met het schrijven van een uitgebreide verhandeling dan verbruikt zo'n laptop relatief weinig. De processor verveelt zich kapot en schakelt dus terug naar een lagere kloksnelheid (speedstep bij een Intel), de harde schijf wordt nauwelijks aangesproken en vraagt dus ook weinig stroom, de geluidskaart en luidsprekertjes blijven stil. Ga je daarentegen in het vliegtuig onderweg naar China of zo videofilms zitten kijken dan is het verhaal heel anders. De processor moet flink werken om de videostream te decoderen, de DVD-drive draait continu, de speakers bulderen (nou ja "bulderen".....) om zich heen enzovoort. En dat vreet allemaal werkelijk stroom en dus is het feest op een acculading behoorlijk snel afgelopen. Maar gemiddeld haalt men in de testverslagen van laptops ongeveer 1,5 tot 2,5 uur. Gr, Jim
Link naar reactie
Jim, bedankt. Plextor, volgens mij kan ik je herinneren als iemand die alleen maar een positieve bijdrage levert aan dit forum, gezien eerdere reply's van je op dit forum, en zelfs voor mij :D bij eerdere topics. Heb mijn tekst dan ook aangepast. En ja, wij hebben die dell sinds kort. Proc is celeron, maar het gaat ons alleen om wat dataverwerking, tijden etc in excell en FileMakerPro. Maar soms moeten we dit doen op de ijsbaan(einde seizoen), en dan moeten we de tijden van kinderen invoeren, zodat bij de laatste wedstrijden direct bekend is wie de clubkampioenen zijn geworden. Nu weten we dat we terdege rekening moeten houden met het op peil houden van de accu, ook langs het ijs, vandaar........ Want als je dan met een lege accu staat, dan kunnen we niet direct de bekers uitdelen aan de kinderen, en dan sta je als vereniging natuurlijk wel in je korte broek langs het ijs, om het maar even uit te drukken. grt, FX :wink:
Link naar reactie
[quote:f3bea08200="FX"]Jim, bedankt. Plextor, volgens mij kan ik je herinneren als iemand die alleen maar een positieve bijdrage levert aan dit forum, gezien eerdere reply's van je op dit forum, en zelfs voor mij :D bij eerdere topics. Heb mijn tekst dan ook aangepast. En ja, wij hebben die dell sinds kort. Proc is celeron, maar het gaat ons alleen om wat dataverwerking, tijden etc in excell en FileMakerPro. Maar soms moeten we dit doen op de ijsbaan(einde seizoen), en dan moeten we de tijden van kinderen invoeren, zodat bij de laatste wedstrijden direct bekend is wie de clubkampioenen zijn geworden. Nu weten we dat we terdege rekening moeten houden met het op peil houden van de accu, ook langs het ijs, vandaar........ Want als je dan met een lege accu staat, dan kunnen we niet direct de bekers uitdelen aan de kinderen, en dan sta je als vereniging natuurlijk wel in je korte broek langs het ijs, om het maar even uit te drukken. grt, FX :wink:[/quote:f3bea08200]een tweede accu er bij is ook een optie . alvast een heel mooi 2006
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...