anoniem Geplaatst: 25 december 2005 Delen Geplaatst: 25 december 2005 Beste mensen, ik wil een 40 GB hardeschijf bijplaatsen in mijn bestaande systeem. Op de hardeschijf staat echter nog wel een actieve partitie met windows Millennium Edition erop en 3 logische dos stations. Moet ik eerst op de pc waar hij nog in zit met fdisk de partities verwijderen, of kan dat ook onder windows XP professional, dus als hij ook een aantal schijven herkend als partities in het te plaatsen systeem? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2005 Ik zou het zelf even op de oude pc doen. Dan voorkom je gedoe met mogelijk veranderende schijfletters. Even met een bootflop opstarten en met fdisk (of delpart) de partities verwijderen. http://www.russelltexas.com/delpart.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2005 Dank je Gerben. Dan doe ik het wel met fdisk, want het is een FAT indeling. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen