anoniem Geplaatst: 24 januari 2006 Delen Geplaatst: 24 januari 2006 Ik heb in mijn nieuwe PC een hard disk van 120 gb geplaatst die in de vorige pc samen met een andere HD van 120gb in raid (striping)stonden. Nu laat deze eerste schijf een grote zien van 228 gb, nochtans is zij maar 120gb. Hoe krijg ik dat opgelost, parttition magic weet er blijkbaar ook geen raad mee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2006 [quote:a4f7324efa="DeJim"]Ik heb in mijn nieuwe PC een hard disk van 120 gb geplaatst die in de vorige pc samen met een andere HD van 120gb in raid (striping)stonden. Nu laat deze eerste schijf een grote zien van 228 gb, nochtans is zij maar 120gb. Hoe krijg ik dat opgelost, parttition magic weet er blijkbaar ook geen raad mee.[/quote:a4f7324efa] Is er iets veranderd aan de configuratie van de raid-controller? Daar lijkt het wel op... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2006 Het probleem is blijkbaar vanzelf opgelost (ik zou anders niet weten hoe ik het gedaan heb) . En inderdaad was er iets veranderd aan de raid configuratie van de nieuwe pc, daar is raid namelijk uitgeschakeld; allezins bedankt voor de reactie Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen