Ga naar inhoud

Probleem met dvd brander

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen? Ik heb een paar jaar terug een Computer gekocht met een Writer er in, die heeft het tot mijn verbazing nog nooit gedaan. Afgelopen HCC heb ik een nieuwe Brander gekocht, ditkeer een DVD brander van LG. Maar nu heb ik weer het zelfde probleem, hij doet het niet. Mijn computer ziet niet dat er een mogelijkheid is tot Branden. Ik heb een nieuw Moederboard gekocht maar nog steeds het zelfde probleem. Kan iemand mij helpen om dit probleem te verhelpen? [color=darkred:ee1c6dba78]afgesplitst[gh][/color:ee1c6dba78]
Link naar reactie
[quote:de71118a0f="iMax"]Kan iemand mij helpen? Ik heb een paar jaar terug een Computer gekocht met een Writer er in, die heeft het tot mijn verbazing nog nooit gedaan. Afgelopen HCC heb ik een nieuwe Brander gekocht, ditkeer een DVD brander van LG. Maar nu heb ik weer het zelfde probleem, hij doet het niet. Mijn computer ziet niet dat er een mogelijkheid is tot Branden. Ik heb een nieuw Moederboard gekocht maar nog steeds het zelfde probleem. Kan iemand mij helpen om dit probleem te verhelpen?[/quote:de71118a0f] -kabels goed vast? -master/slave goed? -kan je wel gewoon lezen/kopieren?
Link naar reactie
Natuurlijk zijn de kabels aangesloten, en ja ik heb het ook geprobeert met NERO en ik heb het ook met iTunes geprobeert. iTunes geeft aan: "driver of driver-software niet gevonden". Mijn versie van windows is Windows XP home edition ServicePack 2. De brander kan wel gewoon alles lezen, alleen het probleem is dat hij niet kan schrijven, want als ik bij de eigenschappen ga kijken bij "deze computer" dan staat er dat de DVD brander niet over de mogelijkheid beschikt om te branden. Ik heb zelfs mijn hele computer opnieuw geïnstalleerd in de hoop dat het nu wel werkte, maar nog steeds geen resultaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...