anoniem Geplaatst: 20 december 2005 Delen Geplaatst: 20 december 2005 Kan iemand mij helpen? Ik heb een paar jaar terug een Computer gekocht met een Writer er in, die heeft het tot mijn verbazing nog nooit gedaan. Afgelopen HCC heb ik een nieuwe Brander gekocht, ditkeer een DVD brander van LG. Maar nu heb ik weer het zelfde probleem, hij doet het niet. Mijn computer ziet niet dat er een mogelijkheid is tot Branden. Ik heb een nieuw Moederboard gekocht maar nog steeds het zelfde probleem. Kan iemand mij helpen om dit probleem te verhelpen? [color=darkred:ee1c6dba78]afgesplitst[gh][/color:ee1c6dba78] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2005 Welke versie van Windows gebruik je? Heb je ook een recente versie van een brandprogramma zoals [url=http://www.ahead.de]Nero[/url] of iets dergelijks? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2005 [quote:4d4a753116="NoepZor"]Welke versie van Windows gebruik je? Heb je ook een recente versie van een brandprogramma zoals [url=http://www.ahead.de]Nero[/url] of iets dergelijks?[/quote:4d4a753116] gebruik je soms een oem versie brandprogramma. Die werken alleen mety de barnder waar ie meegeleverd is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2005 Dat is lang niet altijd het geval, want ik kreeg destijds bij m'n pc ook Nero 5.5 OEM en ik heb een AOpen CRW5224. Maar op m'n pa's laptop werkt hij ook, met een Pioneer DVR-K12RA. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2005 [quote:de71118a0f="iMax"]Kan iemand mij helpen? Ik heb een paar jaar terug een Computer gekocht met een Writer er in, die heeft het tot mijn verbazing nog nooit gedaan. Afgelopen HCC heb ik een nieuwe Brander gekocht, ditkeer een DVD brander van LG. Maar nu heb ik weer het zelfde probleem, hij doet het niet. Mijn computer ziet niet dat er een mogelijkheid is tot Branden. Ik heb een nieuw Moederboard gekocht maar nog steeds het zelfde probleem. Kan iemand mij helpen om dit probleem te verhelpen?[/quote:de71118a0f] -kabels goed vast? -master/slave goed? -kan je wel gewoon lezen/kopieren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2005 Natuurlijk zijn de kabels aangesloten, en ja ik heb het ook geprobeert met NERO en ik heb het ook met iTunes geprobeert. iTunes geeft aan: "driver of driver-software niet gevonden". Mijn versie van windows is Windows XP home edition ServicePack 2. De brander kan wel gewoon alles lezen, alleen het probleem is dat hij niet kan schrijven, want als ik bij de eigenschappen ga kijken bij "deze computer" dan staat er dat de DVD brander niet over de mogelijkheid beschikt om te branden. Ik heb zelfs mijn hele computer opnieuw geïnstalleerd in de hoop dat het nu wel werkte, maar nog steeds geen resultaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2005 Er was blijkbaar al een nieuw topic: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=154871 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen