anoniem Geplaatst: 23 december 2005 Delen Geplaatst: 23 december 2005 Een vriend van me, zit met een probleem, waar ik geen raad op weet. Hij heeft een goed video-edit PC, met 512 geheugen, en een hd van 80 gig en een van 120 gig. De 80 gig heeft hij opgesplitst in een deel van 30 gig, de c-schijf, en de rest is een partitie, voor programma's. Dan heeft ie dus nog 120 gig, en dat is een aparte schijf voor video-files. Nou komt het probleem, er staan diverse avi-files op, totaal wel voor 90 gig aan diverse avi-files. Als hij nu klaar is met zijn projecten, en hij verwijderd er voor 90 gig aan avi-files, dan geeft hij die vrije ruimte niet terug. Of te wel, van de 120 gig zijn er 90 ingenomen door avi-files, dan resteerd er 30 gig, maar na deleting van de 90 gig, houdt hij nog steeds maar 30 gig over, en pas na een formattering van de harde schijf, krijg ik weer controle over de volledige 120 gig. Iedereen zal wel begrijpen, dat dit formatteren niet altijd kan en gewenst is, wie weet er raad????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2005 Scandisk geprobeerd? De prullebak wordt wel geleegd he? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2005 Norton protected recycle bin aanwezig? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2005 [quote:3f88ddbd76="gerben"]Norton protected recycle bin aanwezig?[/quote:3f88ddbd76] Ja..!! hoezo?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2005 Zet die dan maar eens uit, en verbaas je over de zee van ruimte... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen